اسناد محرمانه خانه معشوقه رئیس سیا

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تحقیقات تازه اف.بی.آی بر این موضوع متمرکز شده که چگونه ممکن است زنی که با رئیس سازمان سیا در ارتباط بوده بتواند iبه اسناد طبقه بندی شده آمریکا دسترسی پیدا کند.

به گزارش تفسیری مشرق iبه نقل از مهر، پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) از روز قبل و پس از آنکه در محل سکونت “برادول” اسنادی محرمانه یافت شد، وارد مرحله تازهی گردید.

به گزارش تفسیری واشنگتن پست، تحقیقات تازه اف.بی.آی بر این موضوع متمرکز شده که چگونه ممکن است زنی که با رئیس سازمان سیا در ارتباط بوده بتواند iبه اسناد طبقه بندی شده آمریکا دسترسی پیدا کند.

مقامات ارشد اجرای احکام آمریکا شب قبل iبه منزل “پائولا برادول” در کارولینای شمالی مراجعه کرده و در بازرسی از خانه این زن، اسناد محرمانه ای را کشف و ضبط کردند.

پائولا برادول همان نویسنده ای است که برای نگارش کتاب زندگینامه پتریوس برای مدتی کنار وی حضور داشت.

در همین رابطه یکی از مقامات امنیتی آمریکا اعلام کرد: موضوع امنیت ملی در پرونده پتریوس همچنان مطرح است. هر چند پتریوس و برادول هر دو این موضوع را رد کرده اند که اطلاعات و اسناد محرمانه از طریق پتریوس در اختیار برادول قرار گرفته است.  

این یافته های تازه اف.بی.آی در حالی است که پیشتر اعلام شده بود در تحقیقات انجام شده هیچ مدرکی مبنی بر اینکه در پرونده پترائوس درز اطلاعات رخ داده ملاحظه نشده و iبه همین سبب بوده که وزارت دادگستری آمریکا موضوع رد و بدل شدن ای میل میان پترائوس و برادول را تا هفته قبل iبه اطلاع کاخ سفید نرسانده است.

موضوع دسترسی برادول iبه اسناد محرمانه موضوعی است که بواسطه توسعه تحقیقات پلیس فدرال آمریکا مشخص شده است.

در همین رابطه تعدادی از اعضای کنگره آمریکا نسبت iبه نحوه رسیدگی iبه این پرونده اعتراض کرده اند و برای مثال “دیان فاین استاین” رئیس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا iبه سی.ان.ان گفت: این پرونده یک موضوع ملی است چون هر روز یک تحول تازه در آن شکل می گیرد از همین رو باید روند تحقیقات و یافته های آن iبه اطلاع مردم برسد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.