افزایش قیمت مصالح نازک کاری

۳ م دیماه ،

کد خبر: ۵۶۲۷ تاریخ انتشار یافتن: یکشنبه ۳ دی۱۱:۰۳ عصر ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان گفت: قیمت مصالح نازک کاری ساختمان بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش نوساز، جعفر قرائتی ستوده در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان اینکه نوسانات ارزی ایجاد شده در چند ماه قبل بر قیمت مصالح ساختمانی تاثیرگذار بوده است گفت: وجود واسطه گران در این بازار و احتکار بسیاری از مصالح ساختمانی توسط دلالان در افزایش قیمت مصالح ساختمانی را به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه مصالح ساختمانی در بخش سفت کاری و سازه نسبت به ابتدای سال افزایش ۵۰ درصدی داشته است گفت: خوشبختانه با کنترل قیمت ارز و خروج واسطه گران در یک ماه قبل قیمت بعضی از مصالح ساختمانی از جمله فولاد و میل گرد ۲۰ درصد کاهش یافته است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان در ادامه توضیح داد: قیمت میل گرد در اواخر فصل تابستان همزمان با نوسانات نرخ ارز به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده بود در صورتی که با کنتزل بازار قیمت آن به ۱۸۰۰ تومان رسیده است.

این در حالی است که اصغر مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از روند کاهش قیمت مصالح ساختمانی در ۲ ماه قبل خبر داده است و گفت: براساس اعلام سازمان حمایت از مصرف کننده در دو ماه قبل روند قیمت مصالح ساختمانی روبه کاهش است و تیرآهن و میل گرد و سیمان با کاهش قیمت مواجه شده اند.

قرائتی در ادامه خاطرنشان کرد: قیمت مصالح ساختمانی در بخش نازک کاری به سبب تحریم ها و وارد نشدن مواد اولیه با افزایش ۵۰ درصدی روبه رو شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران


برچسب هابرچسب ها: مصالح ، مصالح ساختمانی ، کیفیت ، استاندارد ، قیمت مصالح ، افزایش قیمت مصالح



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.