افزایش ۷۰ برابری قیمت مصالح ساختمانی در بخش نازک کاری

۳۱فروردین۱۳،

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان، گفت: افزایش بی رویه مصالح ساختمانی در بخش نازک کاری بی رویه تا ۷۰ درصد بوده است.

به گزارش Consbank، جعفر قرائتی ستوده، در گفتگو باممتازنیوز، با بیان اینکه قیمت مصالح ساختمانی در ایران بر اثر تورم انتظاری افزایش می یابد، افزود: مصالح ساختمانی به دلیل واردات برخی از مواد اولیه با افزایش قیمت بی رویه روبرو شده است.

وی ادامه داد: قیمت بسیاری از مصالح ساختمانی در ایران، بدون ارتباط به بالارفتن قیمت ارز افزایش یافته است.

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان، با اشاره به اینکه قیمت مصالح ساختمانی در بخش نازک کاری افزایش بی رویه داشته است، افزود: قیمت مصالح ساختمانی از جمله آهن آلات و سیمان در طی چند ماه اخیر، ۲ تا ۳ برابر شده است.

قرائتی ستوده در ادامه، تصریح کرد: در سال قبل قیمت مصالح ساختمانی افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است که با کنترل مسئولان قیمت آن تا حدودی کاهش یافت، اما با قیمت قبلی فاصله زیادی داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: قیمت مصالح ساختمانی در بخش نازک کاری از جمله شیرآلات، درب، کلید، پریز، سیم و پریز و کابل های سیم کشی افزایش زیادی در طی چند ماه اخیر داشته است.

قرائتی ستوده، در ادامه خاطرنشان کرد: افزایش قیمت مصالح ساختمانی در بخش نازک کاری بین ۵۰ تا ۷۰ در طی چند ماه اخیر بوده است.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.