اوج حملات هکرهای ناشناس به صهیونیستها/ انتشار یافتن فهرست حامیان صهیونیسم

۳۰ آبان ،

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از خبر گزاری مهر، گروه هکرهای ناشناس اقدام به انتشار یافتن سندی کرده اند که دربرگیرنده نام و در بعضی موارد آدرس منزل و آدرس الکترونیکی افرادی است که به سازمانی موسوم به “اتحاد ائتلاف برای اسرائیل” کمک کرده اند، این گروه نماینده بزرگترین شبکه از گروه های طرفداران صهیونیستها در جهان است.

سند دوم نیز دربرگیرنده آدرس الکترونیکی مقامات کاخ سفید، سنا و بخش امنیت دیپلماتیک وزارت کشور ایالات متحده و بسیاری از سازمانهای خبری است.

آخرین اقدام هکرهای ناشناس تلاش برای خارج کردن پایگاه اینترنتیهای صهیونیستی از دسترس بوده است. این اقدامات از هفته گذشته آغاز شده و نتیجه آن قطع موقتی و یا ارتباطهای نامتوالی با پایگاه اینترنتی بانک اورشلیم، وزارت خارجه صهیونیستی و پایگاه اینترنتیهای متعدد دیگر بوده است. یک فهرست همچنین از ۶۰۰ پایگاه اینترنتیی انتشار یافته که مورد حمله هکرها در اعتراض به حمله علیه غزه قرار گرفته است.

یکی از اعضای ائتلاف هکرهای ناشناس در پایگاه اینترنتی یک شبکه اجتماعی نوشته بود که پایگاه اینترنتیهای صهیونیستی بینگ، ام اس ان، اسکایپ، لایو و سایر پایگاه اینترنتیها توسط هکرهای پاکستانی مورد حمله قرار گرفتند.

یک سخنگوی مایکروسافت اظهار داشت: مایکروسافت از این حمله آگاه است و تلاش می کند که تمام پایگاه اینترنتیها را به طور کامل کاربردی نگاه دارد، تاکنون هیچ شواهدی در رابطه با به خطر افتادن اطلاعات کاربران ما وجود نداشته است.

یک بیانیه از ائتلاف هکرهای ناشناس اعلام کرده است که وقتی که رژیم صهیونیستی به طور رسمی تمام ارتباطهای اینترنتی و سایر ارتباطات راه دور را در غزه و خارج از آن قطع کرد، آنها از خط قرمز عبور کردند.

آمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه که از چهارشنبه آغاز شده و وارد هفتمین روز خود شده است به ۱۱۶ شهید افزایش یافته است، تعداد مجروحان هم بیش از ۹۰۰ نفر اعلام شده است.

گروه هکرهای ناشناس ائتلافی آزاد از هکرها و فعالان اینترنتی است که به حملات سایبری خود علیه دولتها و شرکتهای مشهور سراسر دنیا شهرت یافته اند.


MehrNews Rss Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.