“بهتر است استیضاح وزیر ورزش به بعد از المپیک موکول شود”

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این برهه زمانی بهتر است، صحبتی از استیضاح وزیر به میان نیاید، چراکه باعث دلهره و نگرانی در میان ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک لندن می‌شود. اگرهم قرار باشد، وزیر ورزش مورد استیضاح قرار گیرد، بهتر است تا بعد از المپیک لندن دست نگه داریم،سپس به پرسش و پاسخ با او بپردازیم.

عضو فراکسیون ورزش با ابراز ناراحتی از جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: این اقدام باعث ایجاد نگرانی در میان ورزشکاران کشورمان می‌شود.

به گزارش خانه ملت، سیدهادی حسینی با بیان اینکه هیچ فدراسیونی‌ جز قایقرانی، در معرض تعلیق قرار نگرفته است، گفت: این موضوع را که برخی از فدراسیون‌ها در آستانه تعلیق قرار دارند، قبول ندارم و هیچ بحثی جز احتمال تعلیق فدراسیون قایقرانی مطرح نبوده است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این برهه زمانی بهتر است، صحبتی از استیضاح وزیر به میان نیاید، چراکه باعث دلهره و نگرانی در میان ورزشکاران اعزامی  به مسابقات المپیک لندن می‌شود، بنابراین باید هرچه سریع‌تر مساله استیضاح منتفی شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه مجلس مخالف استیضاح است، افزود: در مقطعی که ورزشکاران خود را آماده شرکت در این میدان جهانی می‌کنند، چرا باید با تشویش اذهان عمومی پای وزیر ورزش را به مجلس باز کنیم؟ نهادهای دولتی و همچنین علاقه‌مندان به ورزش باید با حمایت‌های خود باعث بالا بردن انگیزه و شوق ورزشکاران شوند.

عضو فراکسیون ورزش گفت: امیدواریم دکتر عباسی به تعهدات خود عمل کند و بتواند جامعه ورزش را از این بحران رهایی بخشد، اگرهم قرار باشد، وزیر ورزش مورد استیضاح قرار گیرد، بهتر است تا بعد از المپیک لندن دست نگه داریم،سپس به پرسش و پاسخ با او بپردازیم.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.