بهره برداری و افتتاح بیش از ۵۰ پروژه حوزه راه و شهرسازی فارس در هفته دولت

۲ شهریور – ۰۳:۵۹:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

در هفته دولت امسال بیش از ۵۰ پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان فارس افتتاح و به بهره برداری می رسد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس با بیان این که هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت است، اظهار کرد: در هفته دولت امسال پروژه عمرانی بسیاری توسط اداره کل راه و شهرسازی در استان فارس به بهره برداری می رسد که آغاز افتتاح آنها از دوم شهریور برابر با آغاز هفته دولت است.
وی میزان اعتبار این تعداد پروژه ها که بیشتر در حوزه های راهسازی، راهداری و راه روستایی است را بیش از ۴۷۶ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: احداث بزرگراه شیراز-فسا-داراب-گهکم به طول ۱۱ کیلومتر ، احداث راه اصلی آباده طشک-ارسنجان به طول ۱۵ کیلومتر ، احداث راه اصلی استهبان-ایج به طول ۴ کیلومتر ، احداث راه اصلی فسا-جهرم به طول ۶ کیلومتر ، بهسازی و آسفالت راه اصلی سورمق-اقلید- یاسوج به طول ۹ کیلومتر از جمله این پروژه هاست.
مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس خبر داد:مجتمع فرهنگی و دفتر امام جمعه شیراز،ساختمان بیمارستان ۳۲ تخت خوابی محورخشت – کنارتخته که توسط این اداره کل احداث شده نیز آماده بهره برداری است که در هفته دولت افتتاح می شوند.
مهندس عشایری ادامه داد: بهسازی و آسفالت راه اصلی شیراز-بوشهر به طول ۷ کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه اصلی خرامه-کربال به طول ۱۵ کیلومتر،بهسازی و آسفالت راه اصلی فدشکویه-زاهدشهر به طول ۴ کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه اصلی گردنه خرسی شهرستان پاسارگاد به طول ۱۰ کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه اصلی امام شهر به کارزین و شهر پیر شهرستان قیر و کارزین به طول ۱۱ کیلومتر و رفع نقاط پر حادثه جاده های حوزه استحفاظی استان از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت بهره برداری می رسند.
وی یادآور شد: تعدادی از پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستان های استان فارس نیز آماده بهره برداری و تحویل به صاحبان شان است که ان شاء ا… پس از هفته دولت به بهره برداری می رسند.
قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس خاطر نشان ساخت: هم چنین پروژه های بسیاری در حوزه راههای روستایی در هفته دولت به بهره برداری می رسند.این مقام مسئول دیدار با خانواده های شهداء ،بزرگداشت روز کارمند و تجلیل از کارمند نمونه،اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی و… را از دیگر برنامه های هفته دولت این دستگاه اجرایی عنوان کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۳۱۵۵۹۳۳۶۰۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.