تسهیلات انتخاب رشته برای کنکوری ها

جام جم آنلاین: سازمان سنجش آموزش کشور به گفته مشاور عالی این سازمان، تسهیلاتی در زمان انتخاب رشته کنکور ۹۱ در اختیار داوطلبانی که به مرحله انتخاب رشته راه یافته اند، ارائه خواهد داد.

حسین توکلی درباره زمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۹۱ خاطرنشان کرد: نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۹۱ به صورت کارنامه تنظیم و در روز ۱۵ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده خواهد شد.

وی به ارائه تسهیلات انتخاب رشته مجازین اشاره کرد و گفت: سازمان سنجش در نظر دارد برای انتخاب رشته‌های تحصیلی یک بسته شامل نرم افزار انتخاب رشته مجازی ، ویژه‌نامه‌ انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۱ و کتاب انتخاب رشته، انتخاب آینده را در اختیار داوطلبان آزمون سراسری قرار دهد.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، این نرم افزار انتخاب رشته مجازی، امکان انتخاب رشته بر اساس اطلاعات آزمون سراسری سال ۹۰ را برای تمامی مجازین به انتخاب رشته فراهم کرده، به طوریکه داوطلبان می‌توانند قبل از انتخاب رشته اصلی با وارد کردن بخشی از اطلاعات آزمونی خود در سایت سازمان سنجش، شانس قبولی خود را بر اساس انتخاب‌های داوطلبان سال‌های قبل مشاهده کرده و از آن در انتخاب رشته خود استفاده کنند.

توکلی همچنین تاکید کرد: نرم افزار مذکور پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری از طریق سایت سازمان سنجش قابل استفاده خواهد بود.
 
وی از انتشار ویژه ای نامه در ارتباط با انتخاب رشته خبر داد و گفت: ویژه نامه‌‌ای برای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۱ نیز در نظر گرفته شده و همانند سال‌های گذشته توصیه‌ها، راهنمایی‌ها و نکات ضروری برای انتخاب رشته در قالب ویژه نامه انتخاب رشته سال ۹۱ منتشر خواهد شد که این ویژه‌نامه شامل بخش‌های مختلفی است و می‌تواند داوطلبان را در فرآیند انتخاب رشته راهنمایی کند و این ویژه نامه از طریق هفته نامه پیک سنجش در ۹ مرداد ۹۱ و از طریق روزنامه فروشی‌ها در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.