جابه‌جایی بیش از ۱۷ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه رشت

۱۴فروردین۱۳،

مد یرکل فرودگاه بین‌المللی سردارجنگل رشت از جابه‌جایی ۱۷ هزار و ۲۱۷ مسافر نوروزی با ناوگان هوایی گیلان از ۲۴ اسفند ماه سال ۹۱ تا سیزدهم فروردین سال ۹۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، فتاح رضوانی گفت: از این تعداد گردشگر نوروزی ۹ هزار و ۱۳ نفر مسافران ورودی و هشت هزار و ۲۰۴ نفر نیز مسافران خروجی از فرودگاه سردارجنگل رشت بوده‌اند.

وی ادامه داد: از ۹ هزار و ۱۳ مسافر ورودی به استان گیلان، هفت هزار و ۸۲۹ نفر مسافر داخلی و هزار و ۱۸۴ نفر مسافر خارجی (حجاج گیلانی) بوده‌اند.

مدیرکل فرودگاه گیلان اظهار کرد: از هشت هزار و ۲۰۴ نفر مسافر خروجی از فرودگاه رشت، هفت هزار و ۱۸ نفر مسافر داخلی و هزار و ۱۸۶ نفر مسافر خارجی (زائران گیلانی) بوده‌اند.

معاون هوایی تسهیلات سفرهای استان گیلان گفت: این تعداد گردشگر نوروزی با ۱۷۸ سورتی پرواز شامل ۸۹ پرواز ورودی و ۸۹ پرواز خروجی به مقاصد تهران، مشهد، عسلویه، شیراز، بندرعباس، اهواز، کیش، جده و مدینه جابجا شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۷۸ سورتی پرواز ورودی و خروجی به فرودگاه سردار جنگل رشت ۱۷۰ پرواز داخلی و ۸۹ پرواز خارجی بوده است.

رضوانی یادآور شد: بیشترین پرواز در این مدت در روز هفتم فروردین ماه با ۱۴ پرواز ورودی و خروجی و ۹۴۰ مسافر ورودی و ۹۳۴ مسافر خروجی انجام شده است.

وی ادامه داد: کمترین تردد در پروازهای فرودگاه رشت در روز ۲۷ اسفند ماه بوده که به سبب شرایط نامساعد جوی فقط یک پرواز انجام شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.