حبیبی: حزب موتلفه کابینه کاندیدای خود را برای ریاست جمهوری معرفی می‌کند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تشریح برنامه‌های این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: موتلفه تیم همراه کاندیدای انتخاباتی خود را برای انتخاب آسانتر مردم معرفی خواهد کرد.
محمد نبی حبیبی در پاسخ به این سوال که حزب موتلفه در چه مرحله ای از تصمیم گیری برای انتخابات ریاست جمهوری است ، اظهار داشت: موتلفه چهار محور را برای انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار خود دارد و اکنون در مرحله بررسی این چهار محور است .

وی انتخابات گفتمان را اولین اقدام موتلفه برای انتخابات دانست و گفت: یک گفتمان در مجموعه اتقلاب اسلامی وجود دارد و آن حفظ و نهادینه کردن ارزشهای اسلامی است ؛ اما در شرایط فعلی باید گفتمان انتخاباتی توجه ویژه ای به مسائل اقتصادی داشته باشد؛ بنابراین توجه به مقوله اقتصاد یک ضرورت است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، همچنین در پاسخ به این سوال که آیا گزینه انتخاباتی موتلفه یک فرد اقتصادی است، گفت: رئیس جمهور آینده باید مدیر شایسته ای برای امور اقتصادی کشور باشد ، اما نمی توان فقط به یک مقوله برای انتخاب رئیس جمهوری اکتفا کرد.

وی در مورد دومین محور انتخاباتی موتلفه توضیح داد: تدوین یک برنامه بر اساس و چارچوب گفتمان انتخاباتی دومین اقدام موتلفه است و بعد از آن هم انتخاب مصداق بر اساس برنامه تدوین شده، سومین محور انتخاباتی موتلفه است.
وی چهارمین مرحله در حال بررسی در حزب موتلفه را تیم همراه کاندیدای ریاست جمهوری دانست و گفت: انتخاب و معرفی تیم همراه مشخص می کند که فرد کاندیدا با چه کسانی می خواهد چهارسال آینده کشور را اداره کند که این امر تصمیم گیری مردم را آسانتر می کند.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که باتوجه به اعلام برنامه های انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری توسط دبیرکل آن، آیا موتلفه جدای از این جبهه کاندیدا معرفی می کند؟ تصریح کرد: در جبهه پیروان بحث های مقدماتی انجام شده اما این جبهه سخنگوی مشخص دارد و باید آنان در این زمنیه پاسخ دهدند.
حبیبی خاطرنشان کرد: این مراحل تشریح شده که در حزب موتلفه در حال بررسی است تا یک زمان مقتضی و تازمانیکه اصولگرایان به یک سازو کار انتخاباتی دست یابند ادامه پیدا خواهد کرد؛ و در آن زمان موتلفه تصمیم می گیرد که مستقل شرکت کند و یا به دیگر گروهها بپیوندد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.