دوشنبه انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان

دوشنبه انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان

جام جم آنلاین: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه فراکسیون مذکور عصر دوشنبه آینده جلسه دارد، افزود: تصویب اساسنامه فراکسیون و سپس انتخاب اعضای شورای مرکزی در دستور کار است.

فاطمه آلیا امروز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با تأکید بر اینکه در جلسه مذکور از همه نمایندگان اصولگرا برای حضور دعوت شده است، گفت: با توجه به اعلام و دعوت عمومی هیئت رئیسه موقت فراکسیون از همه نمایندگان مجلس، امیدواریم همه نمایندگان دعوت شده در این جلسه حضور یافته و جا دارد که این فراکسیون با اکثریت و با عزت و اقتدار کار خود را در مجلس نهم و همزمان با ایام با برکت ماه مبارک رمضان شروع کند.

وی افزود: با توجه به اینکه به اقتضای فضای انتخابات مجلس و تبلیغات مربوط به آن، متاسفانه شرایطی پیش آمد که حتی جمعی هم که به عنوان جبهه متحد اصولگرایان در آستانه مجلس نهم فعالیت می کردند از هم فاصله گرفتند و جدا شدند، بهتر است که همه این بحث ها را به حساب فضای رقابتی انتخابات بگذارند.

«ضرورت دارد تا اینک همه نمایندگان اصولگرا در فضایی رفاقتی و با عزم و وحدتی که پویایی، زنده بودن و سلامت مجلس نهم را به ارمغان خواهد آورد، زیر چتر اصولگرایی هماهنگ شوند.»

نماینده تهران تأکید کرد: شکی نیست که این اقدام و حرکت هم موجب خرسندی و رضایت مقام معظم رهبری خواهد شد و هم ملت انقلابی، فهیم و بصیر را بیش از پیش به برونداد و فعالیت های مجلس نهم امیدوار خواهد ساخت.

آلیا گفت: در شرایط کنونی که به امر مقام معظم رهبری وحدت و روحیه کار و تلاش باید جوهره عملکرد آحاد ملت باشد فاصله گرفتن اصولگرایان از یکدیگر روند کار و تلاش را کند خواهد نمود و طبعاً سایه آن بر روند تعامل با دولت در جهت حل مشکلات ملت سنگینی خواهد کرد.

«مضاف بر آن وحدت دشمنان انقلاب اسلامی بر باطل و عزم آنها برای توطئه علیه بیداری اسلامی در جهان و نیز نقشه های شوم تحریم و جنگ افروزی و اختلاف بین مسلمانان، ایجاب می کند که در کشور وحدت بر حق وظیفه و رسالتی جدی و مهم تلقی گردد».

وی افزود: باید پاره‌ای از منیت ها و دویی ات ها علیرغم وجود اختلاف سلیقه که امری صحیح است، کنار گذاشته شود و در مجلس شورای اسلامی اکثریت نمایندگان زیر چتر واحد فراکسیون اصولگرایان گرد هم آمده و مجلسی زنده، سالم و با نشاط را به منصه ظهور بگذارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اضافه کرد: حاصل این همگرایی وکلای ملت در سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» موتور محرکه در همه شئونات و عرصه های فعالیت فرهنگی، سیاسی، صنعتی، اقتصادی و اجتماعی خواهد بود و ره آورد آن در عرصه بین الملل ارتقای عزت و اقتدار ملی خواهد شد و قطعاً به استحکام ارکان انقلاب اسلامی که خار چشم استکبار جهانی و مثلث شوم آمریکا انگلیس و رژیم صهیونیستی می‌باشد، می انجامد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.