عضو جبهه پایداری در گفتگو با آریا مطرح کرد:گزینه های ریاست فراکسیون واحد اصولگرایان

خبرگزاری آریا-حداد عادل، آقاتهرانی ،حسینیان و احمد سالک برای احراز ریاست فراکسیون واحد اصولگرایان مطرح هستند.
سیدعلی محمد بزرگواری عضو جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی آریا با تاکید برا این مطلب که ما به دنبال تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایی هستیم،گفت:به جز فراکسیون رهروان ولایت هنوز هیچ فراکسیونی در مجلس اعلام موجودیت نکرده منتها احتمال اعلام موجودیت فراکسیون جبهه پایداری به ریاست آقاتهرانی یا حسینیان وجود دارد.
نماینده مجلس نهم تصریح کرد:ما فراکسیون فراگیری می خواهیم که در جهت تقویت مجلس فعالت کند از این رو در کنار فراکسیون های دیگر این فراکسیون را نیز خواهیم داشت که برای ریاست آن حداد عادل را انتخاب خواهیم کرد زیرا معتقدیم در دور قبل یکی بودن ریاست مجلس و ریاست فراکسیون اصولگرایان جواب نداد.
وی تاکید کرد:اگر حداد عادل رییس فراکسیون فراگیر شود کسی نیست که علیه آن جبهه گیری یا مچ گیری کند البته گزینه هایی مثل آقایان آقاتهرانی ،حسینیان و احمد سالک نیز برای احراز ریاست فراکسیون واحد اصولگرایان مطرح هستند البته بنده معتقدم خود آقای لاریجانی هم ریاست فراکسیون واحد اصولگرایان را نمی پذیرد زیرا ایشان رییس مجلس است و باید سمت ایشان فراتر از اینها باشد.
عضو جبهه پایداری اظهار داشت :پس از مشخص شدن تکلیف کمیسیون ها و دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری تشکیل فراکسیبون فراگیر اصولگرایان را پیگیری می کنیم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.