در گفتگو با آریا مطرح شد : پیش بینی غفوری فرد درباره نتایج دور دوم انتخابات در تهران

خبرگزاری آریا-عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات برای اولین باررقابت جدی بین اصولگرایان ایجاد کرد که این مساله زمینه ساز اختلافاتی در این طیف شده است.
حسن غفوری فرد نماینده مردم تهران در گفتو با خبرنگار پارلمانی آریا گفت:دور دوم انتخابات در تهران رقابت اصلی بین اصولگرایان است که امیدواریم این رقابت به رفاقت در مجلس نهم منجر شود.
وی افزود:به دلیل عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات برای اولین باررقابت جدی و حقیقی بین اصولگرایان ایجاد شد که این مساله زمینه ساز اختلافاتی در این طیف شده است.
عضو فراکسیون اصولگرای مجلس تصریح کرد:قطعا در انتخابات آتی از لیست های متعدد این طیف مردم گزینه هایی را انتخاب خواهند کرد لذا از جبهه صدای ملت  که ما در آن لیست قرار داریم ۳ یا ۴ نفر انتخاب خواهند شد.
وی تاکید کرد:از لیست هایی که اصولگرایان ارائه داه اند ۲۵نفر از جبهه پایداری هستند و ۲۳نفر از جبهه متحد که پیش بینی می شود دور دوم از هر دو گروه به طور یکسان به مجلس ورود پیدا کنند.
غفوری فرد خاطرنشان کرد:امیدواریم این رقابت ها فقط برای انتخابات باشد و پس از برگزار شدن انتخابات و تشکیل مجلس نهم این رقابت ها تبدیل به رفاقت شود و اصولگرایان دست از اختلافاتشان بردارند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.