رئیس کمیته امنیتی و سیاسی اسرائیل:{خ}توان مقابله با حماس را نداریم

رئیس کمیته امنیتی و سیاسی کابینه رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به ناتوانی این رژیم در مقابله با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در صورت مجهز شدن این جنبش به موشک و به کارگیری آن، تاکید کرد، تنها کاری که دولت عبری می‌تواند انجام دهد، ضربه زدن به نهادهای خدماتی حماس خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، عاموس گلعاد، رئیس کمیته امنیتی و سیاسی کابینه رژیم صهیونیستی نسبت به افزایش توان موشکی حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی هشدار داد و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت مجهز شدن حماس و حزب‌الله به موشک‌های دوربردی که امنیت شهرک‌نشیان صهیونیست را به خطر بیاندازد، با آنان مقابله خواهد کرد.

در همین راستا، دان مریدور، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی ضمن هشدار به حزب لیکود در رابطه با آرامش حاکم بر نوار غزه و کرانه باختری گفت که این وضعیت پابرجا نخواهد ماند.

دان مریدور، در جریان اجلاسی در شهر «هرتسیلیا» در نزدیکی تل‌آویو خاطرنشان کرد: آرامش و امنیتی که طی ماه‌های اخیر بر نوار غزه و کرانه باختری حاکم بوده، برای کسانی که گمان می‌کنند وضعیت بدین گونه باقی خواهد ماند، گمراه‌کننده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.