رییس دانشگاه آزاد رشت خطاب به دانشجویان جدید: با تحقیق و مطالعه از فرصت جوانی بهره بگیرید

رییس دانشگاه آزاد رشت گفت: از این فرصت مغتنم جوانی با بهره‏‌گیری از مطالعه، تحقیق و پژوهش به نحو احسن استفاده کنید زیرا در این دوره سلول‏های مغزی شما آماده دریافت اطلاعات است و وقتی این سال‌ها بگذرد دیگر فرصتی برای مطالعه ندارید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، حجت‏‌الاسلام ‏والمسلمین سیدعلی میرابراهیمی، رییس دانشگاه آزاد رشت در مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود، گفت: امروز در اینجا حضور داریم تا با برگزاری این مراسم تحت عنوان «اردوی توجیهی» با برخی از نکات که جنبه آموزشی، انضباطی و فرهنگی دارند و راه‏گشا خواهند بود، آشنا شویم.

وی افزود: خواسته من از شما این است که با رعایت ضوابط و قوانین دانشگاه که به صورت جزوه در اختیار شما قرار گرفته دوران تحصیلی خوبی را طی کنید.

رییس دانشگاه آزاد رشت تصریح کرد: شما با پشت سر گذاشتن مدرسه که دارای چارچوب خاصی است وارد فضای جدیدی به نام دانشگاه شده‏‌اید بنابراین برخی موانع برداشته شده و به عنوان دانشجو نگاه‏‌های متعددی به سوی شماست.

حجت‏‌الاسلام‏ میرابراهیمی با اشاره به اینکه هدف شهدا رعایت نکات اخلاقی اسلامی بود، اذعان کرد: سعی کنید با رعایت موازین اخلاقی به عنوان جوان مسلمانی که در این محیط زندگی می‏‌کنید و پیرو راه شهدا باشید زیرا رفتار شما بیانگر ارج نهادن به این نکات است.

وی با بیان امکانات رفاهی موجود در دانشگاه گفت: شما با ورود به دانشگاه فرصت دارید با امکاناتی از قبیل کتابخانه، اینترنت، آزمایشگاه و مهم‏تر از همه حضور اساتید برجسته پله‏‌های پیشرفت و ترقی را طی کنید.

رییس دانشگاه آزاد رشت با اشاره به اینکه فرصت جوانی بسیار مغتنم است، اظهار کرد: از این فرصت مغتنم جوانی با بهره‏‌گیری از مطالعه، تحقیق و پژوهش به نحو احسن استفاده کنید.

حجت‏‌الاسلام ‏میرابراهیمی با بیان اینکه استاد برای شما مانند گنج گرانبهایی است، گفت: از اساتید درس بگیرید و قدردانشان باشید و از آنها راه تعالی در پیشرفت علمی را بیاموزید.

وی با اشاره به این مطلب که در انتخاب دوست مراقب باشید، افزود: بزرگترین فرصتی که شما دارید و ممکن است تبدیل به تهدید بزرگ شود، دوست است در انتخاب دوستانتان مراقب باشید زیرا یک اشتباه کوچک سرآغازی برای خطای بزرگ است پس دوستی را انتخاب کنید که از سوابق اجتماعی و خانوادگی خوبی برخوردار باشد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.