زود است در مورد قهرمانی سپاهان صحبت کنیم/ تعریف درستی از باشگاه‌ها نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی در نشست اتحادیه فوتبال با انتقاد از وضعیت فعلی باشگاه اظهار داشت: ما امروز تعریف درستی از باشگاه داری نداریم و مشخص نیست دولتی هستیم یا خصوصی. من می توانم ۱۰ رشته  باشگاه ورزشی ام را تعطیل کنم و هیچکس نمی تواند به من اعتراض کند زیرا قانون درستی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: باشگاه‌ها با فداکاری برخی آدم ها اداره می شوند افرادی که مشکلات را تحمل می کنند تا تیم هایشان موفق شود و بتوانند آنها را حفظ کنند.
 

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: من از دولت و مجلس خواهش می کنم قوانینی تصویب کنند که این مشکلات برطرف شود . من ۳۰ سال است در سازمان تربیت بدنی هستم اما از اول هیچ درخواستی برای مشخص شدن وضعیت خصوصی یا دولتی باشگاهمان به مجلس نداده. هر باشگاهی باید یک تیم داشته باشد زیرا به طور مثال چلسی نمی تواند در کشور انگلیس در چند شهر تیم داشته باشد همان طور که سپاهان نمی تواند در اصفهان و شیراز حضور داشته باشد.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در  پایان جلسه اتحادیه در جمع خبرنگاران در مورد انتقادهایش از باشگاه داری اظهار داشت: من انتقادی نداشته ام و تنها می خواهم وضعیت باشگاه قانونمند شود. مجلس و دولت هم جایگاه قانونی باشگاهها را در کشور مشخص کنند.


رحیمی با بیان اینکه در ۳۳ سال گذشته تعریف درستی از باشگاه داری در ایران صورت نگرفته اظهار داشت: باز هم تکرار می کنم یکسری مدیر با زحمت و فداکاری خود تیم ها را به چنین جایگاهی رساندند در حالیکه قانون های کامل حمایتی از آنها وجود نداشت.

وی در مورد شانس قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: ۳ بازی دیگر مانده است و امروز خیلی زود است در این خصوص صحبت کنیم ضمن اینکه من دوست ندارم به این موارد بپردازم زیرا مربی و سرپرست تیم بهتر است به این سئوالات پاسخ دهد.
 

رحیمی با ابراز رضایت از کادر فنی تیمش در مورد مذاکره برخی باشگاهها با نفراتی از جمله سید جلال حسینی اظهار داشت: من از این موضوع بی اطلاعم ان شاء الله چنین اتفاقی رخ ندهد تا بازیکنان در هفته های پایانی با تجربه کارشان را ادامه دهند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.