مهرآزما: برای نزدیک تر شدن به سهمیه آسیا باید مقابل سپاهان نتیجه بگیرم

۱۴فروردین۱۳،

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: در حال حاضر تیم ما شرایط خاصی دارد و برای نزدیک‌تر شدن به سهمیه آسیا باید مقابل سپاهان نتیجه بگیریم.

محمدحسین مهر آزما هافبک نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه بازی با سپاهان شرایط تیم ما بسیار خوب است بعد از مساوی مقابل استقلال خودمان را به سهمیه آسیا نزدیک کردیم و روحیه خوبی برای دیدار با سپاهان داریم و با آمادگی و روحیه بسیار خوبی به اصفهان می رویم باید در این بازی خارج از خانه مقابل سپاهان نتیجه بگیریم تا سهمیه آسیا را به دست آوریم.

وی در مورد شرایط سپاهان گفت: سپاهان در کورس رقابت های آسیایی هم هست و در لیگ و جام حذفی هم مدعی قهرمانی است آنها شرایط خوبی دارند چون مهره های بسیاری دارند و نتایج خوبی گرفته ‌اند در اصفهان بازی بسیار سختی داریم اما هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

مهرآزما در پایان گفت: در اصفهان سپاهان را از قهرمانی در لیگ دور خواهیم کرد. هدف ما این است که در خانه حریف نتیجه بگیریم چون روی سپاهان فشار بسیار است و آنها برای قهرمانی استرس دارند انگیزه ما هم بسیار است و چیزی برای از دست دادن نداریم البته بی گدار هم به آب نمی زنیم و طوری بازی می کنیم که سهمیه آسیا را بگیریم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.