سامسونگ درحال کار روی گلکسی جدید است

بنا به اخبار منتشر شده کمپانی سامسونگ به دنبال جانشینی برای گوشی موفق Galaxy Note خود است. بنا به شایعاتی که در این زمینه وجود دارد این گوشی بی نظیر دارای صفحه نمایشی بزرگتر از ۵٫۳ اینچ خواهد بود.
یک منبع خودی از سامسونگ به سایت خبری GSMArena گفته که این گوشی جدید دارای صفحه نمایشی بزرگ تر است و طراحی آن نیز به طور کلی با Galaxy Note متفاوت است. این منبع همچنین در مورد تاریخ عرضه نهایی این گوشی گفته است که به احتمال فراوان این گوشی زمانی به بازار عرضه خواهد شد که فروش نسل بعدی آیفون اپل را تحت تاثیر قرار دهد.
گوشی Galaxy Nexus II به احتمال فراوان دارایصفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Super AMOLED است و طراحی آن تا اندازه زیادی ما را به یاد گوشی هوشمند محبوب و زیبای Galaxy S III می اندازد.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از GSMArena، صفحه نمایش گوشی Nexus II به اندازه ۰٫۲ اینچ از گوشی Note بزرگتر است اما با این وجود این گوشی پهنای کمتری از گوشی Note دارد. بنا به شایعات منتشر شده این گوشی دارای چیپ جدید Exynos 5250 chipset همراه با یک پردازنده ARM-15 دو هسته ای است. همچنین Nexus II دارای ۲ گیگا بایت رم و یک دوربین ۸ مگا پیکسلی با سنسورهای پیشرفته می باشد.
به نظر می رسد این گوشی برای عرضه در ماه اکتبر آماده می شود اما شاید هم تحویل آن تا ماه سپتامبر به تعویق بیفتد تا از طریق بازار فروش آیفون ۵ را تحت تاثیر خود قرار دهد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.