سیزدهمین شعبه صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران افتتاح شد

29-112.jpg

سیزدهمین شعبه صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران دردانشکده دختران فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) افتتاح شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، این مراسم با حضوررئیس و معاونین صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران و دانشکده فنی و حرفه ای، مسئولان دانشگاه فنی حرفه‌ای، شهرداری منطقه ۱۹، بانک ملی، نماینده مقام معظم رهبری در دانشکده، جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم خانم علی جانی رئیس دانشکده با محکوم نمودن اهانت اخیر عوامل استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص)، روز دختر مصادف با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را به دانشجویان دختر حاضر در آمفی تاتر دانشکده تبریک گفت و افزود: شعبه دانشکده شریعتی صندوق برای تسهیل در پرداخت وام دانشجویی به دانشجویان در دانشکده دکتر شریعتی کار خود را آغاز کرد.

وی ترویج فرهنگ قرض الحسنه را در بین دانشگاهیان با اهمیت برشمرد و اظهارکرد: نقش آموزه‌های دینی در ارتقاء خصائل اخلاقی و ارزشهای والای انسانی مهم است و احسان و نیکوکاری فرصتی برای کسب رضایت الهی است.

به گزارش ایسنا، در بخش دیگر از مراسم غلامعلی نیستانی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران تقارن افتتاح صندوق با میلاد حضرت معصومه را به دانشجویان تبریک گفت.

وی در ادامه به بیان فعالیت‌ها و برنامه‌های موسسات و سازمانهای فرهنگی جهاد دانشگاهی پرداخت و در تشریح خدمات رسانی به دانشجویان جهاد را نمونه‌ای بی نظیر برشمرد و از فعالیتهای قرآنی، فرهنگی و هنری دانشجویان این دانشکده تقدیر کرد.

نیستانی صندوق قرض الحسنه دانشجویان را پل ارتباطی با محموله‌های پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی قلمداد کرد و از دانشجویان برای بهره‌مندی از خدمات جهاد دانشگاهی دعوت کرد تا با شرکت در برنامه‌های فرهنگی و هنری جهاد دانشگاهی از تنوع فعالیتهای این نهاد بهره مند شوند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه دانشجویان در تشریح انواع وامهای پرداختی موسسه به سه نوع وام پرداختی ( وام هزینه تحصیلی ترم، وام کمک هزینه ازدواج و نیز وامهای قرض الحسنه خرید لوازم جهیزیه دانشجویان) اشاره کرد.

وی در پایان در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان به گفتگو با ایشان نشست.

در مراسم افتتاح شعبه حجت الاسلام والمسلمین عادلی مقدم به عنوان جانشین مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در جمع دانشجویان حضور یافته و به صورت رسمی آغاز کار صندوق را کلید زد.


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.