ششمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید بهشهر برگزار می شود

محمد رضا البرزی در گفتگو با  خبرنگار مهر اظهار داشت: شهادت اوج اخلاص، ایمان و اوج کمال انسان بوده که با گذشت زمان کمرنگ و یا کهنه نمی شود و همواره جاودانه است و انتقال پیام شهدا به جامعه از مهمترین وظایف ما است.

وی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از عمق و اثرگذاری بالایی برخوردار بوده که بر همین اساس برگزاری این یادواره می‌تواند اشاعه‌ گر این فرهنگ میان مردم به‌ ویژه نسل جوان باشد.

البرزی افزود: شهدا و ایثارگران از ارزش و جایگاه والایی در جامعه برخوردار بوده و امروز هرچه از عزت و بزرگی در کشور وجود دارد از وجود ایثارگران، شهدا و جانبازان است.

وی بر ضرورت همکاری و تعامل کمیته‌ها در برگزاری این یادواره تأکید کرد و افزود: برگزاری هرچه بهتر این یادواره مستلزم تلاش و همکاری این کمیته بوده که امید می‎رود این امر به خوبی محقق شود.

فرماندار بهشهر، با تأکید بر ضرورت بزرگداشت مقام والای شهیدان و رزمندگان، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا و ایثارگران می‌تواند یکی از بهترین راهکارهای گرامیداشت مقام شهدا باشد.

البرزی با بیان اینکه بیش از نیمی از شهدای استان متعلق به شهرستان شهرکرد هستند، اظهار داشت: رزمندگان شهرستان شهرکرد در جبهه‌های حق علیه باطل حماسه‌های بزرگی را خلق کردند و با رشادت‌های خود در پیروزی کشور نقش مهمی داشتند.

وی با اشاره به برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته در برگزاری یادواره شهدای بهشهر افزود: کمیته های مختلف تشکیل و وظایف آنها تدوین شده و شهرستان برای برگزاری این یادواره بزرگ آماده است.

البرزی گفت: سخنران این جلسه سردار سرلشگر پاسدار یحیی صفوی، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بوده که با اجرای برادر جانباز نظام اسلامی روز چهارشنبه ۱۲ مهر ماه در مصلای نماز جمعه بهشهر برگزار می شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.