شصت و پنجمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد آغاز شد

به گزارش ایرنا به نقل از دانشگاه آزادی اسلامی، ‘فرهاد دانشجو’ رییس دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه در افتتاحیه اجلاس شورای مرکزی این دانشگاه که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد هدف از برپایی این گردهمایی را آشنایی با سیاست های جدید رییس و معاونان با توجه به تغییرات موجود دانست و از همه حاضران به علت حضور در این اجلاس تشکر کرد.

وی از دانشگاه آزاد به عنوان یک پروژه موفق نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تا این مرحله فعالیت خود را مدیون امام راحل، رهبری انقلاب، اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان و همه مسوولان دانشگاه، شهرداری ها، فرمانداری ها و استانداری ها، نمایندگان مجلس، خیرین، روسای واحدها، هیات امنا و موسس بخصوص آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر عبدالله جاسبی و همه زحمت کشان در این مجموعه بزرگ است.

وی با بیان اینکه پرچم فرهنگ اسلامی، نخستین پرچمی است که در دست راست هیات رییسه دانشگاه آزاد قرار دارد، تاکید کرد: نخستین دغدغه ما، دغدغه اسلام دین و فرهنگ است، باید دقت شود، همه کارها با این دغدغه همسو و همراه شود.

دانشجو تصریح کرد استخدام اعضای هیات علمی، پذیرش دانشجو و استخدام کارمند و همه فعالیت های دانشگاه باید با این دغدغه همسو باشد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی باید دغدغه نخست معاونت فرهنگی دانشگاه و همچنین دفاتر فرهنگ اسلامی و نهادهای نمایندگی رهبری و ائمه جماعت دانشگاه و روسای واحدها و مسوولان باشد.

شصت و پنجمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد در سالن همایش‌های بیمارستان فرهیختگان این دانشگاه درحال برگزاری است.

فراهنگ**۱۰۵۵**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۲۶۷۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.