عرضه خودرو جدید لکسوس در ژنو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 عرضه خودرو جدید لکسوس در ژنو

عرضه خودرو جدید لکسوس در ژنو

ممتازنیوز: لکسوسی که در حد طراحی بود و در نمایشگاه های فرانکفورت و توکیو به نمایش درآمد به تولید می رسد و نمونه تولید شده آن در نمایشگاه ژنو عرضه خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز، خودروسازان دنیا به استقبال مردم از خودروهای کراس اور یا CUV پی برده اند و خود را با این خواست مشتری وفق می دهند. لکسوس برند فوق تجملی تویوتا در دو نمایشگاه فرانکفورت و توکیو متوجه استقبال مردم از خودروی شاسی بلند جمع و جور LF-NX شد و اکنون همه مساعی خود را به کار گرفته تا این خودرو را برای نمایشگاه ژنو به تولید برساند. نمایشگاه ژنو در ماه مارس سال ۲۰۲۴ برگزار می شود. به بیان دیگر تا بهار مقدمات تولید این خودرو فراهم می شود و در تابستان به دست مشتری می رسد.
معمولا وقتی خودروها در حد طراحی هستند، خمیدگی ها و برجستگی های طراحی بسیار جسورانه ترند و در هنگام تولید تعدیل می شوند اما لکسوس قول داده است که تا حد ممکن این بی پروایی در طراحی را در تولید واقعی حفظ کند. دلیل لکسوس این است که به این نتیجه رسیده ذائقه مشتریان در حال تغییر است و باید به این تغییر احترام گذاشت. «پال ون در برگ» مدیر اروپایی لکسوس می گوید: یافته های ما نشان می دهد که مشتریان به دنبال خودروهایی هستند که احساسات آنان را بروز دهد. برای همین آن چه که در طراحی آمده و هنگام نمایشگاه ها به نمایش درآمده در هنگام تولید واقعی آن خودرو حفظ خواهد شد. بالاخره باید خودروی جدید طوری عرضه شود که تفاوت جدی با بقیه خودروهای مشابه و در یک سگمنت داشته باشد.
در این خودروی جدید لکسوس موتور جدید ۲ لیتری توربوشارژر ۴ سیلندری به کار رفته است. به بیان دقیق تر این خودروی جدید دو مدل متفاوت خواهد داشت: یکی مدل NX 200t با همین موتور یاد شده و دیگری NX 300h است که ۲٫۵ لیتری هیبریدی است و علاوه بر موتور ۴ سیلندر بنزینی یک موتور الکتریکی هم خواهد داشت.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.