فراکسیون رهروان ولایت تحت پوشش فراکسیون اصولگرایان قرار نمی گیرد

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر گفت: فراکسیون رهروان ولایت کاملا مستقل است و تحت لوای هیچ فراکسیونی قرار نمی گیرد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در خصوص تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایی در مجلس نهم مانند مجلس هشتم اظهار داشت: در مجلس هشتم اصولگرایان در مقابل اصلاح طلبان به پیروزی رسیدند و فراکسیونی واحد تشکیل دادند اما در مجلس نهم هیچ رقابتی میان اصولگرایان و اصلاح طلبان وجود نداشت که بخواهیم در مقابل اصلاح طلبان فراکسیونی واحد تشکیل دهیم.

سخنگوی فراکسیون رهروان ادامه داد: جبهه پایداری و منتقدان دولت هم نمی توانند فراکسیونی واحد تشکیل دهند زیرا این افراد در انتخابات هم نتوانستند با هم به وحدت برسند و اصولا توکلی با امثال حسینیان و رسایی در یک فراکسیون جای نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، سیدرمضان شجاعی کیاسری پیش ازاین و به فاصله چند روز پس از سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تاکید ایشان بر راهبرد وحدت اعلام کرده بود با ادامه فعالیت فراکسیون فراگیر اصولگرایان در مجلس نهم موافق است و سایر فراکسیون های مجلس مانند رهروان و انقلاب نیز می توانند در زیر مجموعه این فراکسیون فعالیت سیاسی خود را ادامه دهند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.