فردا؛ آخرین مهلت اعتراض ردصلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها

۰۶خردادماه،

هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اعلام کرد داوطلبان رد صلاحیت شده فقط تا ساعت ۲۰ فردا سه‌شنبه هفتم خرداد جاری جهت طرح شکایت خود فرصت دارند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با صدور ششمین بیانیه خود اعلام کرد: «داوطلبان رد صلاحیت شده باید شکایات خود را تا ساعت ۲۰ فردا سه‌شنبه ارائه کنند».

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«شوراهای شهر و شهرداران سراسر کشور باید امانت‌دار رأی، اعتماد، محیط زندگی و اخلاق و فرهنگ مردم باشند – حضرت آیت‌الله خامنه‌ای – مقام معظم رهبری».

به اطلاع داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کشور می رساند با توجه به نزدیک‌ شدن ایام تبلیغات نامزدهای این دوره انتخابات شوراها و به‌منظور تسریع در روند رسیدگی به شکایت مطروحه، حداکثر تا ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه هفتم خرداد ماه فرصت ارائه شکایت وجود دارد.

داوطلبان عضویت در شوراهای روستایی جهت اعلام اعتراض خود باید به هیئت عالی نظارت استان مراجعه کرده و داوطلبان عضویت در شوراهای شهر نیز لازم است شکایت‌شان را به هیئت مرکزی نظارت تسلیم کنند.

لازم به ذکر است که جهت اعلام اعتراض داوطلبان عضویت در شوراهای شهر نیازی به حضور در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نیست و آنها می توانند اعتراض نامه خود را به شماره ۸۸۹۴۸۳۷۹ – ۰۲۱ نمابر کرده و با شماره تلفن ۸۸۹۴۸۳۷۸ – ۰۲۱ پیگیری نمایند.

همچنین عموم مردم شریف ایران اسلامی می توانند از طریق وب‌گاه هیئت مرکزی نظارت به آدرس اینترنتی www.eshora.parliran.ir نظرات و شکایات خود را طرح کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.