مدیرعامل همراه اول خبرداد: افزایش ظرفیت ارسال پیامک به ۴۰هزار پیام در ثانیه/افتتاح هشت مرکز تماس با گویش محلی

۱۴ام بهمن ،

 

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار کشور از افزایش ظرفیت ارسال پیامک پس از نوسازی از ۱۰ هزار پیام در ثانیه به ۴۰ هزار پیام و ظرفیت GPRS از ۱۸ صدم گیگابیت در ثانیه به ۲/۲ گیگابیت خبر داد.
 
وحید صدوقی – مدیر عامل همراه اول – با بیان اینکه پروژه نوسازی در ۳۱ استان کشور انجام شده است گفت: ظرفیت مراکز ثبت سیم کارت(HLR) از ۳۰ میلیون مشترک به ۶۰ میلیون، مراکز سوئیچ از ۴۵ میلیون مشترک به ۶۸ میلیون و ظرفیت IN از ۲۰ میلیون مشترک به ۴۰ میلیون مشترک افزایش یافته است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه جیرینگ همراه اول حدود ۲۵ میلیون مشترک فعال دارد گفت: در سال جاری از طریق شرکت جیرینگ با چهار بانک سینا، ملی، انصار و پست بانک جهت ارائه خدمات بانکی همراه (همبانک) قرارداد همکاری منعقد شده است.
 
او در خصوص شرکت مبین نت نیز گفت: مبین نت که ۴۰ درصد سهام آن در اختیار همراه اول است، هم اکنون حدود ۴۰۰ هزار مشترک دارد و اپراتور غالب محسوب می‌شود.
 
صدوقی از افتتاح هشت مرکز تماس در استانهای تهران، مرکزی، آذربایجان شرقی، خوزستان، فارس، خراسان رضوی، مازندران و اصفهان خبر داد و گفت: این مراکز با گویش های محلی مشترکین را راهنمایی می کنند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.