“مشارکت مردم” ادعای فتنه‌گران را در سال ۸۸ به بیراهه کشاند

۲۶خردادماه،

دبیر سیاسی اتحادیه دانشجویان مستقل اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات روز بیست و چهارم خرداد ماه ثابت کرد که ادعاهای بروز تقلب در انتخابات سال ۸۸ از سوی بیگانگان و فتنه‌گران ادعای واهی بوده است.

علیرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ خلق حماسه سیاسی در کشور از سوی مردم در روز ۲۴ خرداد ماه اظهار داشت: حضور مردم در عرصه انتخابات دو پیام را به همراه خود داشت و اینکه مردم ثابت کردند که اعمال فشارها و تحریم‌ها از سوی دشمن علیه کشور به هیچ وجه اثرگذار نیست و ملت در هر شرایطی باز هم پای گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن ایستادگی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ادعای کسانی که در انتخابات سال ۸۸ مدعی تقلب شده‌اند با حضور مردم به بیراهه رفت، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات روز قبل ثابت کرد که ادعاهای بروز تقلب در انتخابات سال ۸۸ از سوی بیگانگان و فتنه‌گران ادعای واهی بوده است.

کریمی در پایان خطاب به کسانی که پیروز انتخابات نیستند؛ گفت: کسانی که نتوانستند پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شوند؛ باید با تمکین به رای مردم، همدل و هم صدا با رئیس‌جمهور آینده برای ارتقای نظام و حل مشکلات گام بردارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.