مطبوعات برای جذب مخاطب دست به دامان جایزه شدند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

گام به گام با نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها؛

مطبوعات در قالب نصب اتیکت هایی با مضمون (۱۰۰۰۰ تومان خرید روزانه برابر با یک امتیاز) بر روی برخی از غرفه های نمایشگاه مطبوعات برای جذب مخاطب دست به دامان جایزه شدند.

به گزارش خبرنگار بخش ادبیات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها؛ مطبوعات که همواره و از زمان ورود صنعت چاپ به ایران با استقبال روز افزون تمامی اقشار جامعه مواجه شده در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به واسطه تمسک برخی از خبرگزاری‌های نامعتبر به دست آویز جایزه باهدف جذب هر چه بیشتر مخاطب تا سطح برخی از لوازم بی کیفیت بازاری پایین آمده و گویی دچار دردی به نام کاهش طبقه کیفی خود شده است.  
بنابراین گزارش؛  با دیدن اتیکتی با مضمون (۱۰۰۰۰ تومان خرید روزانه برابر یک امتیاز) بر روی برخی از غرفه ها آنچه که به ذهن مخاطبان می رسد این است که شاید این مطبوعات نیز هم چنان ظروف بلوری بی کیفتی که در بازار با دست آویز قرار دادن جایزه به خریداران غالب شده و به شوق دریافت جایزه خریداری می شوند، بی کیفیت بوده و ارزش خودش را هم ندارد.  
 گفتنی است؛ این گونه روشها برای جذب مخاطب در بلند مدت نتیجه عکس بر جای گذاشته و به جای دسترسی به هدف اصلی، مخاطب پراکنی می کند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.