موضع‌گیری علیه دولت احمدی‌نژاد هنر نمی باش/ باید به سراغ خاتمی برویم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید برای انتخابات آتی به سراغ خاتمی برویم چرا که اصلاحات به نام خاتمی ثبت و ضبط شده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار حوزه احزابممتازنیوز، حجت‌الاسلام قدرت‌الله علیخانی در همایش ملی تبیین طرح مناسک که صبح امروز جمعه برگزار شد ضمن انتقاد به عملکرد دولت اظهار داشت: مشکلات را چندین بار گوشزد نمودیم اما گوش شنوایی وجود نداشت و همان حرف‌هایی را که ما می‌زدیم امروز بعضی از اصولگرایان تندتر می‌زنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر موضع‌گیری نمودن علیه دولت هنر نمی باش، افزود: عملکرد دولت احمدی‌نژاد بر همگان آشکار شده است.

علیخانی با اشاره به تخریب‌هایی که علیه هاشمی، خاتمی و سید حسن خمینی به کار گرفته می‌شود، گفت: راه منطقی برای خروج از وضعیت کنونی متکی بر صندوق‌های رای و خواسته مردم است و تا بزرگان اصلاحات حضور پیدا نکنند کار درست نمی‌شود.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه مدعی شد: اصلاحات به محور، ریشه و استوانه نیاز دارد؛ هاشمی رفسنجانی به عنوان چهره‌ای فراجناحی و ملی حضور دارد که وی نیز در حال حاضر به مشکلات موجود اذعان دارد.

وی با بیان اینکه اصلاحات به نام خاتمی ثبت و ضبط شده است، گفت: ما باید به سراغ خاتمی برویم چرا که اصلاحات به نام وی ثبت و ضبط شده است.

علیخانی تصریح نمود: اصلاح‌طلب، غیراصلاح‌طلب و هر کسی که قصد حضور دارد باید با راس نظام هماهنگی داشته باشد.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تندروی‌ها همیشه نتیجه نمی‌دهد، افزود: اگر خاتمی کاندیدای انتخابات شود ۲۵ میلیون رای دارد و در صورت عدم کاندیداتوری وی باید فردی بیاید که خاتمی به وی مهر تایید بزند.

وی ادامه داد: هاشمی رفسنجانی نیز بارها گفته که اگر فردی متعادل اصلاح‌طلب که نظام نیز بتواند با وی کار کند در انتخابات حضور یابد از او حمایت می‌کند.

علیخانی با تاکید بر ضرورت اجماع اصلاح‌طلبان اظهار داشت: ما به اجماع ۸۰ درصدی نیاز داریم و به نظام و انقلاب وصل هستیم اما باید اشکالات موجود برطرف شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.