موفقیتهای ارتش دلاور سوریه در حمص، ‌حماه، قصیر و درعا/ پاکسازی نیمی از محله صلاح الدین حلب از وجود تروریست‌ها

دهها فرد مسلح بر اثر وقوع انفجار مهیب در انبار سلاح و مهمات مورد استفاده گروههای تروریستی مسلح در حمص کشته و زخمی شدند و درگیری بین نیروهای ارتش سوریه و افراد مسلح در قصیر، حماه و درعا نیز به کشته و زخمی شدن شمار دیگری از آنان منجر شد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، یک انبار سلاح مورد استفاده گروههای تروریستی مسلح در جوره الشیاح در حمص حاوی بمب و مهمات منفجر شد که به کشته و زخمی شدن دهها تروریست منجر شد و به ساختمانهای مجاور نیز خساراتی وارد شد.

یکی از نیروهای ارتش سوریه در این خصوص گفت: انفجار بسیار مهیب بود و زبانه های آتش تا صد متری به هوا برخاسته بود. قطعا دهها تروریست جنایتکار در این انفجار کشته شدند. صدای این انفجار تا دو کیلومتری به گوش رسید.

در شهر القصیر نیز نیروهای دولتی با گروههای مسلح تروریست که در تلاش بودند به نیروهای حفظ امنیت حمله کنند درگیر شدند که به کشته و زخمی شدن شماری ازتروریستها و دستگیری شش نفر از آنها منجر شد. آنان بمبهای آماده برای کار گذاری در خیابانهای شهر در اختیار داشتند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین توانسته‌اند بیش از نیمی از محله صلاح الدین در حلب را از وجود تروریستها پاکسازی کنند.

یک شهروند حلبی گفت: افراد مسلح در محله ها مستقر شده‌اند آنها تروریست هستند. نیروهای ارتش وارد عمل شدند و از ما در مقابل افراد مسلح و تروریستها حمایت می کنند خدا نیروهای ارتش را حفظ کند.

ارتش دلاور سوریه توانسته است بخش زیادی از محله صلاح الدین را پاکسازی کند و به افراد مسلح خسارات سنگینی وارد کند. برخی از آنان گریخته‌اند و بعضی دیگر کشته شدند.

نیروهای ارتش به پاکسازی منطقه صلاح الدین ادامه می دهند و توانسته‌اند بیش از نیمی از محله صلاح الدین را پاکسازی کنند و به جهانیان ثبات کرده اند ارتش سوریه شکست ناپذیر است.

نیروهای ارتش سوریه همچنین با گروههای تروریستی مسلح در منطقه جوسه در ریف قصیر، که یک دستگاه خودروی مجهز به دوشکا در اختیار داشتند، درگیر شدند. در این در گیری شماری از اعضای این گروه تروریستی کشته و زخمی شدند و خودروی مجهز به دوشکای آنان نیز با افراد داخل آن منهدم شد.

مصعب ظهوری و سعد الدین حمود و شحاده عکارش در میان کشته شدگان شناسایی شده‌اند.
درمنطقه یادوده در ریف درعا نیز به هنگام تعقیب تروریستها، نیروهای سوری با اعضای گروههای تروریستی مسلح درگیر شدند. آنها مردم را می ترساندند و خرابکاری می کردند و می کشتند. در این درگیری شماری از تروریستها کشته و زخمی و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

ایاد مثله و عایش زوبانی در بین کشته ها شناسایی شده اند.

در حماه نیز نیروهای سوری دهها بمب را در محله صواعق که گروههای تروریستی مسلح کار گذاشته بودند تا مردم و نیروهای حفظ امنیت را هدف قرار  دهند خنثی کردند.
همچنین نیروهای دولتی سوری اعضای یک گروه تروریستی مسلح را در محله صواعق دستگیر و سلاحهایشان را مصادره کردند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.