نظر بیژن بیرنگ درباره پرستار لادن طباطبایی

چه اشکالی دارد که لادن طباطبایی در خانه اش پرستار دارد؟ اصلا چه ایرادی دارد بازیگری پولدار باشد؟ باید خوشحال باشیم اگر بازیگری پولدار است. مثلا خسرو شکیبایی یک سوپراستار بود اما یک خانه صد متری داشت. چرا؟ خسرو باید یک ویلا در جنوب فرانسه می داشت.

به گزارش بی باک به نقل از شبکه ایران، بیژن بیرنگ کارگردان تلویزیون که چندی است با مجموعه «شام ایرانی» در شبکه نمایش خانگی حضور یافته در تازه ترین گفتگویش که با برنامه «سه ستاره» شبکه رادیویی «جوان» صورت گرفت درباره پاره ای از خصوصیات خویش و سبک کاری اش صحبت کرده و به صراحت از این مساله گفت که داشتن هدف در زندگی خوب نیست. بیرنگ در جایی از گفته هایش هم از این مساله سخن گفته که پولدار بودن هنرمندان خوب است و اگر لادن طباطبایی پرستار یا نیروی خدماتی داشته باشد، هیچ ایرادی ندارد! بخشهایی از گفته های بیرنگ را در ادامه می خوانید:

جای من پیش رسام، خالی است

جای مسعود رسام پیش من خالی است؛ همان طور که جای من پیش او خالی است. امیدوارم هر چه زودتر بروم پیش اش! من در راهروهای صداوسیما با رسام آشنا شدم و در «محله بروبیا» با هم همراه شدیم و از آن به بعد همواره با هم بودیم تا لحظه مرگش.

داشتن هدف در زندگی، خوب نیست

داشتن هدف در زندگی، خوب نیست. نباید هدف داشت چراکه من فکر می کنم کائنات خودشان برای ما برنامه ریزی کرده اند و اتفاقا اگر می گوییم پروردگار، بخشنده است به خاطر همین برنامه ریزی است. برای همین فکر می کنم اهداف شخصی ما حقیرند اما اهدافی که هستی برای ما چیده اند به شدت زیبایند.

به روز شدن محاسبه مهریه زن

ساخت «خانه سبز» این طور پیش آمد که ما به دنبال ساخت ادامه «همسران» بودیم که به خسرو شکیبایی برخوردیم و بعد خانه «همسران» را رنگ سبز زدیم تا فضای کار کمی متفاوت شود و بعد در مسیر و مفهومی افتادیم که دیدید. «خانه سبز» اثرات اجتماعی خود را هم داشت مثلا در یکی از قسمتها درباره حق سبز زن از موفقیتهای شوهر صحبت کردیم که شاید همان به قانون به روز شدن مهریه زن منجر شد. قرار بود «خانه سبز» ۲۶ قسمت باشد اما ما در ۲۱ قسمت کار را تمام کردیم تا تکراری نشود. به جرات می گویم اگر پولی درآورده ام از تبلیغات بوده نه صداوسیما!

کاری که ماندگار است

احساس مسئولیت ناشی از عشق به اجتماه موجب خلق کار ماندگار می شود و کاری که براساس نیاز اجتماع شکل بگیرد، ماندگار است.

چه اشکالی دارد که خانم طباطبایی در خانه اش پرستار دارد؟

چه اشکالی دارد که لادن طباطبایی در خانه اش پرستار دارد؟ اصلا چه ایرادی دارد بازیگری پولدار باشد؟ باید خوشحال باشیم اگر بازیگری پولدار است. مثلا خسرو شکیبایی یک سوپراستار بود اما یک خانه صد متری داشت. چرا؟ خسرو باید یک ویلا در جنوب فرانسه می داشت.


ممتازنیوز/momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. شمس:

    ما که پرستار ندیدیم یک خانمی بود که اشپز بود هی لادن طباطبایی صداش می زد شاید پرستار برای دخترش باشه که به گفته لادن طباطبایی دخترشحرف نمی زند در سن هشت سالگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.