هشدار صریح رهبر انقلاب به رژیم صهیونیستی: اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی ایران تل آویو و هیفا را با خاک یکسان خواهد کرد

۱فروردین ۱۳،

به گزارش خبرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه ای در جوار حرم رضوی(ع) در سخنان آغاز سال نو با اشاره به دشمنان ایران فرمودند: لانه اصلی توطئه علیه ملت ایران کجاست؟ ۳۴ سال است که هر وقت نام دشمن برده می گردد ذهن ملت متوجه امریکا می گردد.

رهبر انقلاب تاکید کردند: خوب است دولتمردان امریکا به این توجه کنند که وقتی می گوییم دشمن ذهن مردم متوجه امریکا می گردد. این مساله مهمی است برای دولتی که میخواهد آبرو داشته باشد.
آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه «دشمنان دیگری هم می باشند» اظهارداشتند: رژیم صهیونیستی در قواره ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران قرار بگیرند. گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی ما را تهدید به حمله نظامی می کنند، اما خودشان هم می دانند و اگر نمی دانند بدانند اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی ایران تل آویو و هیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.
رهبر انقلاب با یادآوری اینکه «دولت انگلیس خبیث هم با ملت دشمنی دیرینه ای دارد» افزودند: مسئولین دولت فرانسه هم در چند سال اخیر دشمنی های فراوانی با ملت ایران کردند. این ناهوش مندی است. انسال عاقل نباید موجودی را که دشمن او نیست تبدیل به دشمن کند.
ما با فرانسه دشمنی نداشته ایم. اما سیاست غلط در دوره سارکوزی آغاز شده است.

رهبر انقلاب با اشاره به اینکه دشمنان ملت ایران وقتی حرف می زنند می گویند «جامعه جهانی» پشتیبان آنها است تاکید کردند: این یعنی همین چند کشور که نام برده شد. دولت انگلیس و چند کشور خرده ریز دیگر.

حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: جامعه جهانی به هیچ وجه به دنبال دشمنی با ایران و جامعه ایرانی نیست.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.