همایش دو روزه دانشگاه‌های غیردولتی در اصفهان آغاز شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

همایش دو روزه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی با حضور معاون آموزشی وزیر علوم، رییس سازمان امور دانشجویان، جمعی از مدیران وزارتخانه و مسوولان حدود ۳۰۰ موسسه آموزش عالی غیردولتی در محل دانشگاه شیخ iبهایی اصفهان آغاز شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهی ایسنا، دکتر جعفر زعفرانی رییس دانشگاه شیخ iبهایی طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه موسسه آموزش عالی شیخ iبهایی در سال ۷۵ با ۴ رشته کارشناسی و ۱۰۵ دانشجو فعالیت خود را آغاز نمود، گفت: این دانشگاه در حال حاضر حاوی حدود ۳ هزار و ۱۶۸ دانشجو در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی، کارشناسی ارشد و یک رشته دکترا است.

وی تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه را ۸۱ نفر عنوان نمود و گفت: ۳۳ نفر از این اعضا حاوی مرتبه استادیاری iبه بالا می باشند.

وی اظهار امیدوار نمود که نقاط قوت موسسات غیر انتفاعی تقویت و در جهت رفع چالش‌های موجود حرکت نمایند و همچنین در این نشست بحث اصلاح دیدگاه دولتی‌ها iبه غیر دولتی‌ها، مسئله ریزش دانشجویی، اصلاح رشته محل‌ها بر اساس آمایش موفق عمل نمایند.

گفتنی است در این همایش ۴ میزگرد با عناوین گسترش و نظارت و هیات علمی، میزگرد مسایل دانشجویی، ضوابط تاسیس و تصویب اساسنامه-هیات امنا و مسایل فرهنگی و حراست برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.