پاسخ معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو به خوانندگان خبرآنلاین: همه چیز در مورد رانا

۲۰م آذر ،

در همین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: ما اگر بخواهیم رانا ثبت نام کنیم در تحویل آن تاخیر نیست؟
این درحالی است که معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو تاکید دارد: این خودرو مشکل تولید ندارد اما از آنجا که رانا طی ماه‌های اخیر در خط تولید قرار گرفته ممکن است با وقفه کوتاه روبه‌رو شد
عبدالله بابایی با اشاره بر اینکه خوشبختانه از برنامه عقب نیستیم تصریح کرد: براین اساس ۵ هزار و ۱۸۰ دعوتنامه برای تکمیل وجه ارسال شده وتاکنون بیش از ۲ هزار خودرو رانا تحویل داده شده است.
براساس اظهارات وی، در دعوتنامه‌ها مشتریان می‌توانند رنگ خودرو خود را تغییر دهند.
بابایی درعین حال با تاکید بر اینکه در آغاز کار مشکل وجود دارد اما به‌هیچ‌عنوان مشتریان با تأخیر مواجه نخواهند شد از احتمال آغاز فروش رانا تا سه هفته آینده خبرداد.
بر اساس مشخصات خودرو رانا، این محصول دومین خودرو با برند ملی ایران خودرو در ابتدا با موتور پرقدرت و کم مصرف TU5 با حجم ۱٫۶ لیتر به بازار عرضه شده است.
بر اساس شواهد و تحقیقات به عمل آمده در معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو، خریداران خودرو «رانا» را تمامی اقشار در سنین مختلف جامعه تشکیل می دهند، بطوریکه ظاهر این خودرو به گونه ای طراحی شده است که نظر تمامی سنین جامعه را به خود جلب می کند.
همچنین این خودرو از لحاظ تجهیزات ایمنی دارای سیستم های ترمز ABS+EBD و دو ایربگ راننده و سرنشین جلو است.
علاوه بر تامین الزامات استانداردهای ۵۵گانه بازار ایران و استانداردهای روز اروپا، شاخص های ایمنی برای راننده و سرنشین بزرگسال و کودکان و برخورد با عابر پیاده بر اساس معیار EuroNCAP نیز در این محصول هدف گذاری شده و به تمامی سیستم های ایمنی برای برخورد با عابر پیاده موسوم به استاندارد Pedestrian Impact مجهز است.
۴۵۲۲۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. علی اصغر:

    سلام چرا سایت ثبت نام سمند دوگانه در دهم دی ماه ۹۶ تو یک ساعت بسته شد ؟
    آیا احتمال ثبت نام مجدد تو دی ماه وجود داره؟

  2. rezakamali90@gmail.com:

    ما در مرداد ماه خودروی رانا ثبت نام کردیم هیچ فرتی با کسانی که تحویل خودرو انها در دی ماه است نداریم چون همه در یک زمان پول واریز کردیم و موعد تحویل خودرو اسفند ماه است نباید با قیمت روز خودرو با ما محاسبه شود چون دوبار افزایش قیمت می شود ان موقع که ما خودرو ثبت نام کردیم دلار ۱۸۰۰ بود پس این اضافه قیمت عادلانه نیست و نباید شامل حال ما شود لطفا رسیدگی شود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.