پایان کار ششمین نمایشگاه گردشگری

۱۲ام بهمن ،

بینا- ششمین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتل‌داری به کار خود پایان داد.
به گزارش بینا به نقل از ستاد خبری ششمین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتل‌داری، نمایشگاه فوق که روز هشتم بهمن‌ماه با حضور «منوچهر جهانیان، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» و «سید مسعود علویان صدر، معاون حفظ و احیای آثار تاریخی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری» و وزرای گردشگری کشور های خارجی، آغاز به کار کرد، عصر روز چهارشنبه یازدهم بهمن‌ماه به کار خود پایان داد.
این گزارش حاکی‌است، در اولین روز برگزاری این نمایشگاه و در غرفه گروه مالی گردشگری از «گردش‌کارت» محصول تازه بانک گردشگری رونمایی شد.
بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه ۴ روزه جاذبه‌ها و دستاوردهای گردشگری کشورهای خارجی معرفی شد و شرکت‌های خدمات مسافرتی نیز به ارائه تسهیلات ویژه سفر و قرعه‌کشی تورها میان بازدیدکنندگان پرداختند.
خاطر نشان می‌شود، این نمایشگاه با همکاری شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران و شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری (سمگا) و با حمایت بانک گردشگری، گروه هتل‌های بین‌المللی قصر، هواپیمایی آسمان، باشگاه گردشگری ایرانیان، گروه هتل‌های پارس و تعداد زیادی از فعالان گردشگری و هتل‌داری ایران برگزار شد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.