پرداخت ۱۳ میلیارد ریالی تسهیلات به دانشجویان دانشگاه کاشان

۲۳اردیبهشت،

kashan 1.jpg

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان، گفت: صندوق رفاه دانشجویان در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ حدود ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات وامی به دانشجویان این دانشگاه پرداخت کرده است.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر مهدی شبانی، اظهارداشت: این وام‌ها در قالب وام‌های تحصیلی، مسکن، شهریه، ودیعه مسکن، ضروری و زیارت به دانشجویان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به افزایش ۴۶ درصدی میزان وام‌های پرداختی، خاطرنشان کرد: در مجموع در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ به هر دانشجوی متقاضی مجرد و متاهل به ترتیب ۶۷۵ هزار تومان و ۹۵۲ هزار تومان وام تحصیلی پرداخت شده است.

شبانی، میزان پرداخت وام شهریه برای هر دانشجوی شبانه کارشناسی و کارشناسی ارشد را به ترتیب ۴۸۰ هزار تومان و یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عنون کرد و افزود: مبلغ وام ضروری نیز برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب ۵۵۰ هزار تومان و ۶۰۰ هزار تومان بوده است.

وی افزود: طبق آمارهای موجود حدود ۲۵ درصد دانشجویان دانشگاه کاشان متقاضی انواع وام‌های صندوق رفاه بوده که به همه آنها وام‌های درخواستی اعطا شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان همچنین به پرداخت هزینه اجاره‌بهای خوابگاه و تغذیه دانشجویی اشاره کرد و گفت: هزینه اجاره‌بهای خوابگاه و تغذیه دانشجویی برای سال تحصیلی ۹۲-۹۱ برای هر دانشجوی روزانه در مجموع ۳۸۰ هزار تومان بوده که دانشجویان می‌توانند از محل وام تحصیلی یا ضروری به آسانی آن را پرداخت کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.