پرسپولیس به دنبال شانس در رشت

۱۴فروردین۱۳،

پرسپولیس و داماش گیلان روز شنبه از ساعت۱۷ در دیداری حساس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش فارس، پرسپولیس با توجه به این که در لیگ برتر نتوانست نتایج خوبی بگیرد شانس خود را در جام حذفی جست‌وجو می‌کند و در این رقابت‌ها بسیار پرقدرت ظاهر شده است.

سرخپوشان ابتدا موفق شدند ملوان را ۶ بر صفر شکست دهند و سپس در ادامه از سد ذوب آهن گذشتند.

پرسپولیس در حالی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف داماش می‌رود که این تیم با حواشی روبرو است. خداحافظی غیرمنتظره مهدوی‌کیا و استعفای گل‌محمدی سبب شد تا در مقطعی پرسپولیس دچار مشکل شود.

البته سرخپوشان سال ۹۲ را با پیروزی آغاز کردند و مقابل پیکان ۲ بر یک به پیروزی رسیدند.

در آن سوی میدان داماش گیلان با حواشی بسیار زیادی روبرو است. این تیم دچار اختلافات مدیریتی و مالکیتی است و این موضوع سبب شده تا تمرکز بازیکنان بر هم بخورد.

داماش گیلان در اولین دیدار خود در سال ۹۲ به مصاف تراکتورسازی رفت که شاگردان افشین ناظمی در خانه مغلوب حریف خود شدند.

خبر بد برای داماشی‌ها بازگشت علی کریمی به میادین است. کاپیتان پرسپولیس در نیمه دوم دیدار مقابل پیکان وارد میدان شد و در این مسابقه تاثیرگذار بود. کریمی می تواند در این دیدار گره گشای کار تیمش باشد و با دریبل ها و پاس های خود داماشی ها را دچار مشکل کند.

پرسپولیس در دیدار مقابل داماش گیلان مهرداد پولادی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. پرسپولیس و داماش در لیگ برتر امسال دوبار به مصاف هم رفتند. در دیدار رفت داماش و در دیدار برگشت پرسپولیس یک بر صفر به پیروزی رسیده است.

پرسپولیس و داماش با رسیدن به فینال می توانند به مقام قهرمانی برسند از این رو انتظار می رود روز شنبه جنگی تمام عیار را در رشت بین این ۲ تیم ملاحظه کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.