شانس کالدرون بیشتر از مانوئل

جام جم آنلاین: عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید شانس گابریل کالدرون برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس از سایر افراد بیشتر است.

علی پروین پس از جلسه ‌ کمیته فنی و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با مدیر عامل این باشگاه که برای تعیین سرمربی سرخپوشان در فصل بعد انجام شده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من از رویانیان تشکر می‌کنم که امروز پیشکسوتان را دور هم جمع کرد. قبل از آمدن او پیشکسوتان باشگاه جرات نمی‌کردند طرف باشگاه بیایند اما امروز خوشبختانه ده –دوازده نفر از قدیمی‌های پرسپولیس دور هم جمع شدند.

وی درباره‌ نتیجه‌ این جلسه گفت: ما در نهایت پس از بحث‌هایی که داشتیم به دو گزینه رسیدیم که این دو نفر کالدرون و خوزه مانوئل هستند. قرار است از بین این دو نفر تا فردا ساعت ۵/۳ الی ۴ بعد از ظهر یک نفر به عنوان سرمربی انتخاب شود. البته رویانیان در حال نهایی کردن کار است و حتی ممکن است که تا پایان امشب سرمربی مشخص شود. اما اگر امشب هم اتفاقی نیفتاد حداکثر تا فردا این کار انجام می‌شود.

پروین درباره اینکه شانس کدامیک از این دو گزینه برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس بیشتر است گفت: به نظر من شانس کالدرون بیشتر است و پس از انتخاب سرمربی یکی، دو نفر از قدیمی‌های پرسپولیس را هم کنار او خواهیم گذاشت. قبول دارم که انتخاب سرمربی طولانی شده است اما این موضوع به خاطر این بود که دنیزلی هفت، هشت روز ما را سرکار گذاشته بود.

وی درباره ادامه وضعیت عاشوری با آمدن سرمربی جدید گفت: فعلاً درباره‌ عاشوری هیچ صحبتی نکرده ایم. زمانی که مربی خارجی بیاید مطمئناً با خودش دستیار می‌آورد. ضمن اینکه من در جریان آمدن کرمانی مقدم به کادر فنی نیستم.

پروین در پاسخ به این سوال که با توجه به قطع همکاری علی دایی با راه آهن چه نظری درباره شایعه حضور او در پرسپولیس دارید گفت: ما فقط به دنبال گزینه‌های خارجی هستیم و این اتفاق یک شایعه است.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: امروز با حضور افرادی که در نشست حضور داشتند کمیته فنی باشگاه را انتخاب کردیم. این کمیته در ادامه هم به کارش ادامه می‌دهد و سعی می‌کنیم از تیم حمایت‌های لازم را انجام دهیم. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.