پیشی گرفتن آلمان از آمریکا در بازار چین

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 پیشی گرفتن آلمان از آمریکا در بازار چین

پیشی گرفتن آلمان از آمریکا در بازار چین

بلومبرگ اعلام کرد میزان فروش فولکس واگن آلمان در سال ۲۰۲۴ پس از ۹ سال از جنرال موتورز آمریکا پیشی گرفت و بالاترین رکورد میزان فروش خودرو را در چین به نام خود ثبت کرد.

به گزارش ممتازنیوز، میزان فروش فولکس واگن آلمان در سال ۲۰۲۴ پس از ۹ سال از جنرال موتورز آمریکا پیشی گرفت و بالاترین رکورد در میزان فروش خودرو را در چین به نام خود ثبت کرد.
شرکت خودرو سازی فولکس واگن آلمان، بر اساس آمار فروش این شرکت که هفته گذشته منتشر شد، در سال ۲۰۲۴ بیش از ۳٫۲۷ میلیون خودرو در چین که خود بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان نیز محسوب می‌شود، به فروش رسانده است.
تعداد فروش خودروی جنرال موتورز آمریکا در چین در سال ۲۰۲۴ معادل ۳٫۱۶ میلیون خودرو بوده است که این نخستین بار در ۹ سال گذشته است که آمار فروش جنرال موتورز در رده دوم فروش شرکت‌های خودرو سازی در چین قرار می‌گیرد.
به نظر می‌رسد، این میزان فروش و پیشی گرفتن فولکس واگن از جنرال موتورز در چین، این شرکت را یک قدم دیگر به نزدیک شدن به هدف آن که تبدیل شدن به بزرگترین خودرو ساز جهان در سال ۲۰۱۸ است نزدیکتر کرده است.
به گزارش فارس، در حال حاضر به علت تشدید آلودگی هوا در چین، مقامات این کشور در حال بازنگری در سیاست های آلایندگی خودرو ها در این کشور هستند و در حال حاضر ۴ خودرو ساز مطرح جهان شامل تویوتا، فولکس واگن، جنرال موتورز، و هیوندای در حال رقابت برای ارائه خودرو های با آلایندگی کمتر در چین هستند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.