کارخانه تولید لباس های بیمارستانی در خلخال راه اندازی می گردد

۲۹فروردین۱۳،

جلیل جعفری بنه خلخال روز پنج شنبه در جریان بازدید از یک واحد خدماتی افزود: همه اشخاص و سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان های خلخال و کوثر را دارند مورد حمایت مسوولان شهرستان قرار گرفته و با تمام توان برای راه اندازی واحدهای تولیدی اشتغال زا به آنها کمک می گردد.

به گزارش ایرنا ، دکتر مریم محمدپور سرمایه گذار و متقاضی راه اندازی کارخانه لباس های یکبار مصرف خلخال نیز در این بازدید گفت: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با زیربنای دو هزار متر مربع و با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در مدت دو سال احداث و در صورت ساخت و بهره برداری از این کارخانه علاوه بر تامین لباس های یکبار مصرف استریل و غیر استریل بیمارستان های کشور برای ۵۰ نفر به طور مستقیم و ۱۵۰ نفر غیر مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی با بیان این که ظرفیت اولیه تولید این کار خانه دو تن لباس یکبار مصرف در ماه خواهد بود افزود: این ظرفیت در مراحل بعدی به هفت تن تولید لباس در ماه افزایش خواهد یافت.

رئیس مرکز قلب بیمارستان امام خمینی کرج با اشاره به انگشت شمار بودن کارخانه های تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی در کشور بر ضرورت اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با راه اندازی این کارخانه و رساندن آن به حداکثر تولید امکان صادرات این لباس ها به کشورهای همسایه نیز فراهم خواهد شد.

دکتر محمد پور در روزهای اخیر اقدام به راه اندازی یک مرکز خدماتی در شهر خلخال با اشتغال ۱۱ نفر کرده است.

۷۱۱۹/۵۹۴/۵۳۰

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.