گزینه های باشگاه صبا مشخص شدند

۳۰اردیبهشت،

محمدرضا کشوری‌فرد در خصوص وضعیت تیم فوتبال صبا اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با استانداری و اعضای هیئت مدیره برگزار کردیم و بحث‌هایی دربارهٔ سرمربیگری صبا در فصل آینده صورت گرفت و مربیانی نیز پیشنهاد شدند.

وی دربارهٔ گزینه‌های باشگاه صبا خاطرنشان کرد: صمد مرفاوی، حمید استیلی، محمد مایلی‌کهن، عبدالله ویسی و مهدی احمدپور که دستیار دنیزلی در پرسپولیس بود جزء گزینه‌های صبا می باشند که قرار است ظرف یکی دو روز آینده با آنها صحبت کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد اینکه چه زمانی تکلیف سرمربی تیم مشخص خواهد شد، یادآور شد: تا هفته آینده این موضوع را نهایی می‌کنیم.

کشوری‌فرد دربارهٔ اینکه آیا وضعیت بودجه باشگاه مشخص شده، تصریح کرد: هنوز جلسه‌ای در این باره برگزار نکرده‌ایم. اول به دنبال انتخاب سرمربی هستیم و بعد دربارهٔ بودجه و جذب بازیکنان تصمیم خواهیم گرفت. ما در رشته‌های فوتسال، کشتی، هندبال و سایر رشته‌ها فعالیت می‌کنیم و باید همه جوانب را در نظر بگیریم.

وی دربارهٔ اینکه آیا او اعلام کرده مرفاوی جزء گزینه‌ها نیست و سرمربی سابق صبا اعلام کرده بود از این موضوع ناراحت نیست، تاکید کرد: هیچگاه من چنین حرفی را نزده‌ام. به هر حال مرفاوی یک سال در صبا کار کرده و جزء گزینه‌های ما است. همیشه هم اولین نفر او را اعلام کرده‌ام.

مدیرعامل باشگاه صبا در خصوص وضعیت تیم فوتسال گفت: حسن‌زاده جزء مربیان صبا خواهد بود اما در مورد ریز جزئیات آن این رشته تصمیم نگرفتیم. اولویت ما فوتبال است و پس از آن به دنبال فوتسال خواهیم بود که می‌خواهیم تیم خوبی ببندیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.