«اختاپوس» در سینما

جام جم آنلاین: فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» ساخته منوچهر هادی در گروه سینمایی استقلال و «اختاپوس: دفتر اول آهوی پیشونی‌سفید» از دوازدهم مهر در گروه قدس به اکران در می‌آید.

به گزارش مهر، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» بعد از فیلم سینمایی «بغض» ساخته رضا درمیشیان در گروه سینمایی استقلال روی پرده می‌رود. هم اکنون فیلم «ضدگلوله» در این گروه سینمایی اکران شده‌است و از هفته آینده «بغض» جایگزین آن خواهد شد.

در این فیلم شهاب حسینی، آناهیتا نعمتی، حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر، مرتضی کوهی، شهین تسلیمی، مجید درستی، سارا اسماعیل‌پور و با معرفی هانیه غلامی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین فیلم سینمایی «اختاپوس: دفتر اول آهوی پیشونی‌سفید» به نویسندگی و کارگردانی سیدجواد هاشمی، دوازدهم مهر با سرگروهی سینما قدس به نمایش می‌رسد.

این اثر به‌عنوان پرهزینه‌ترین فیلم ژانر کودک و نوجوان سینمای ایران با بازی و گریم متفاوت محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، امین زندگانی، گوهرخیراندیش، نیلوفر خوش‌خلق، ترلان پروانه و…  ماه مهر به سینماها می‌آید.

 هاشمی با سابقه ساخت ۱۰ سریال و تله‌فیلم اولین فیلم بلند سینمایی خود را در ژانر کودک و نوجوان به تصویر در آورده است. اختاپوس: دفتر اول آهوی پیشونی سفید درباره مراقبت از دخترانی است که زود گول می‌خورند. اختاپوس از طریق یک کار شاد کودکانه و موزیکال، کودکان و نوجوانان را با مسائل پیش‌رو آشنا می‌کند و سعی دارد در کنار نمایش اثری شاد، آسیب‌های اجتماعی را نیز مطرح کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.