اختصاص بیش از ۲۲ میلیارد ریال برای مدرسه سازی

۳۱فروردین۱۳،

استاندار بوشهر گفت: ۲۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال تا هفته آینده برای مدرسه سازی در استان بوشهر در اختیار اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان قرار می گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از آموزش و پرورش استان بوشهر ، فریدون حسنوند  در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بوشهر افزود: با توجه به این که خیرین مدرسه ساز استان بوشهر ۱۰ میلیارد ریال برای مدرسه سازی در استان بوشهر متعهد شده اند استانداری نیز به همین میزان به این امر اختصاص می دهد.
وی اضافه کرد: ۱۲میلیاردو ۵۰۰میلیون ریال نیز مربوط به ساخت ۵۰کلاس درس مشارکتی است که بزودی واریز می شود.
حسنوند اضافه کرد: آموزش و پرورش پایگاه اساسی فرهنگ و استقلال کشور است و زیرساخت توسعه همه جانبه به شمار می رود به همین دلیل نیازهای این بخش باید با اولویت تامین شود.
استاندار بوشهر گفت: درآمدهای مالیاتی استان بوشهر سالانه بیش از ۹ هزار میلیارد ریال است و اختصاص حداقل یکهزار میلیارد ریال از این مبلغ در سال برای توسعه استان و هزینه کرد بخش عمده ای از این اعتبار در بخش آموزش و پرورش ضروری است.
حسنوند ادامه داد: طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش استان هر مدیر دستگاه اجرایی موظف است یک کلاس درس با تجهیزات احداث کند و دراختیار آموزش و پرورش قرار دهد.
حسنوند در این جشنواره با توجه به درخواست یکی از خیرین که فضای آموزشی ساخته شده در برازجان نیاز به توسعه دارد گفت: برای توسعه این فضای آموزشی، دو واحد مسکونی سازمانی که خالی از سکنه است و همجوار این مدرسه قرار دارد، در اختیار اداره کل نوسازی و توسعه مدارس استان قرار می گیرد.
در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بوشهر خیرین هشت میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال تعهد کردند.
خیرین مدرسه سازدر استان بوشهردرچهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ۱۷۸میلیارد ریال در طول سال تعهد کرده بودند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.