از برپایی سفره افطاری تا آزادسازی محکومان مالی غیر عمد در ماه مبارک رمضان

اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان بافرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برپایی سفره های افطاری،آزادسازی محکومان مالی، پخش سبد کالاو بن به اقشارنیازمنددر برنامه های ویژه سازمان رفاه،خدمات ومشارکت های اجتماعی شهرداری تهران قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمیدرضا بتو معاون توسعه رفاه اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت : یکی از برنامه های هر ساله شهرداری در ماه مبارک رمضان، آزادسازی محکومان مالی غیر عمد است که امسال این موضوع با اولویت شناسایی و آزادسازی زنان سرپرست خانوار دنبال می گردد، به طوری که محلات و مناطق با همکاری خیرین آن منطقه، اشخاص نیازمند را معرفی کرده و با استفاده از ظرفیت محلات، این برنامه انجام می گردد.
 
بتو یکی از برنامه های ماه رمضان امسال را توزیع نان صلواتی در سطح مناطق عنوان کرد و گفت : همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امیرالمومنین (ع)، برای اشخاص آسیب پذیر و مستحق در سطح محلات نان رایگان توزیع می گردد.
 
وی در تشریح برنامه توزیع نان رایگان عنوان کرد: در سطح محلات پرجمعیت و محروم با دو نانوایی که فراوانی مشتری داشته و شناخته شده باشند و نیز نان مرغوب دست مردم می دهند، هماهنگی به عمل آمده است تا طی روزهای خاص نان رایگان دست نیازمندان بدهند.
 
به گفته معاون توسعه رفاه اجتماعی و گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ، برپایی سفره های افطاری و نذورات مردمی یکی از برنامه هایی است که طی آن نواحی شهرداری با مشارکت خیرین و مردم محلات با شناسایی اشخاص نیازمند و مستضعف محله، اقدام به اطعام اشخاص نیازمند در ماه رمضان می کنند.
 
بتو همچنین از توجه ویژه شهرداری تهران به موضوع اطعام ایتام خبر داد و افزود: در سطح تمام مناطق و نواحی، سفره افطاری با ایتام برپا می گردد و شهرداران و مسئولان منطقه در آن حاضر شده و ضمن دلجویی از ایتام در کنار آنها افطار خواهند کرد.
 
وی همچنین از ارائه سبد کالا و کارت هدیه به اشخاص نیازمند خبر داد و گفت: کمک های نقدی و غیر نقدی شهرداران و مناطق در قالب بن شهروند، سبد کالا و کارت هدیه از کمک هایی است که هر ساله با آغاز ماه مبارک در اختیار همه قرار می گیرد.
 
معاون توسعه رفاه اجتماعی و گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از دعوت بالغ بر دو هزار مهمان برای افطاری ویژه خاص خبر داد و در این باره افزود: این برنامه در سطح شهرداری تهران برگزار می گردد که طی آن سفره افطاری ویژه معلولان، نابینایان و خیرین در نظر گرفته شده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.