از عملکرد جوانان راضی هستیم/ اعتقادی به مربی خارجی نداریم

رییس فدراسیون هندبال گفت: عملکرد تیم ملی جوانان در رقابت های قطر رضایت بخش بود و اعتقادی به مربی خارجی در این رده نمی بینیم.

   جلال کوزه گری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه در مسابقات آسیایی قطر توانستیم رتبه ششمی را به خود اختصاص دهیم با این حال عملکرد بازیکنان راضی کننده بود و آنها هر چه در توان داشتند ارائه کردند و با توجه به این موضوع از مربیان ایرانی در این رده (جوانان ) و نوجوانان استفاده خواهیم کرد و اعتقادی به استفاده ازمربی خارجی در این بخش نداریم.
وی تصریح کرد: مربیان ایرانی سواد و علم کافی را دارند و اگر تیمی نتیجه نمی گیرد فقط مربی مقصر نیست باید جوانب دیگر را مدنظر داشت.
کوزه گری در ادامه گفت: رقابت های آسیایی قطر درسطح خیلی بالایی برگزار شد و تیم های مطرح این قاره قدر ظاهر شدند و تیم هندبال جوانان کشور با اینکه نتایج خوبی نگرفت ما از ارزش بازیکنان چیزی کم نمی شود و هر چه درتوان داشتند به عرصفه حضور گذاشتند.
 وی عنوان کرد: هر تیمی که در این مسابقات خطای کمتری داشته است به مراتب نتایج خوبی هم گرفته است.
کوزه گری گفت: این رقابت ها به پایان رسید و ما نباید دیگر از فکر ناکامی تیم ملی باشیم باید از همین امروز برنامه ریزی طولانی داشته باشیم وخود را برای مسابقات ۲ سال بعد آماده کنیم. کوزه گری یادآور شد: متاسفانه رقابت های جهانی بوسنی را که قرار است سال آینده دراین کشور برگزار شود را از دست دادیم اگر نمی توانستیم به این مسابقات اعزام شویم هندبال ایران بیشتر به دنیا معرفی می شد.
 وی اشاره کرد: برای اینکه در آینده نزدیک تیم های موفقی در میادین بین المللی داشته باشیم باید رده های پایه (نونهالان) نوجوانان در استان ها را فعال تر کنیم و معتقدم این اتفاق باید رخ دهد . کوزه گری در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال کسانی که در جامعه هندبال هستند و بازیکن مربی ،داور ،..) زحمات خود را می کشند و در راه اعتلای این ورزش قدم می گذارند و معتقدم آینده درخشانی در انتظار هندبال کشورمان است./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.