اصلاح طلبان نمی توانند باور شکست را بپذیرند و توبه کنند

۷ م دیماه ،

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه اصولگرایان با کسی خصومت شخصی ندارند، گفت: اصلاح‌طلبان همچنان نمی‌خواهند باور کنند که در صحنه افکار عمومی شکست خورده‌اند و به جای اینکه اشتباهات خود را بپذیرند و در صدد بازگشت به نظام باشند ، متاسفانه به راه بیراهه خود ادامه می‌دهند.

سیدمحمدجواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، در رابطه با مواضع اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه کسی حق شرط‌ گذاری برای آنها ندارد، اظهار داشت: التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه جزء احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی است، لذا اگر مطرح می‌شود که اصلاح‌طلبان برای تایید صلاحیت باید توبه کنند برای این است که در دوره‌ای ثابت کردند که التزامی به موارد ذکر شده ندارند؛ و این به هیچ وجه شرط‌گذاری و ایجاد موانع بر سر راه آنها نیست.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در جریان فتنه یا سکوت کردند و یا همراه و موافق بودند، گفت:‌ مواضع آنها وجاهت قانونی و حقوقی و  عقلی ندارد چرا که در تمام دنیا شرایطی برای کاندیداهای انتخاباتی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان مفهوم مشارکت حداکثری را متوجه نیستند؛ لذا مشارکت حداکثری به  این معنی  نیست که هر فردی با هر میزان سواد و سابقه عملکرد، اندیشه ،و گرایشی به بیگانگان در عرصه انتخابات حضور پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان همچنان نمی‌خواهند باور کنند که در صحنه افکار عمومی شکست خورده‌اند و به جای اینکه اشتباهات خود را بپذیرند و  در صدد بازگشت به نظام باشند ، متاسفانه به راه بیراهه خود ادامه می‌دهند.

نماینده سابق مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصولگرایان با کسی خصومت شخصی ندارند تنها این سوال وجود دارد که چرا دولت عربستان سعودی باید حامی مالی یک عده از اصلاح طلبان باشد و چریک‌های فدایی خلق و منافقین از آنها حمایت کنند.

عضو جبهه پایداری خاطرنشان کرد: امیدواریم گروه‌هایی از اصلاح‌طلبان که جرمی مرتکب نشده و غفلت داشته‌اند راه خود را با اعلام انزجار از جریان فتنه و اثبات عملی  پایبندی به ولایت فقیه  جدا و توبه کنند تا بتوانند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند.

گفتنی است ؛اصلاح‌طلبان مدعی این می باشند که  نباید برای ورود آنها به انتخابات پیش شرطی قائل شد  و این پیش شرط‌ها مغایر با  مشارکت حداکثری مردم است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.