اعتراف دزد داخل خودرو به ۲۸ فقره دزدی

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مراد جعفری” در این باره افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو که با شیوه و شگرد باز کردن درب خودرو اقدام به دزدی می کرد با کار اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی متهم شناسائی و در یک اقدام ضربتی نامبرده دستگیر شد.
وی تاکید کرد:این متهم در بازجویی اولیه به ۲۸ فقره دزدی از خودروها در سطح شهر زنجان اعتراف کرد.این مقام مسئول گفت: این سارق دارای چندین فقره سابقه سرقت می باشد که با تشکیل پرونده متهم از طریق مراجع قضائی روانه زندان شد.
سرهنگ جعفری اظهار داشت: با بررسی های بعمل آمده سارقان داخل خودرو بیشتر از خودرو هایی سرقت می کردند که فاقد هرگونه امکانات ضد سرقت و تاخیری بودند و به شهروندان توصیه کرد خودرو خود را به وسایل ضد سرقت مجهز و از قرار دادن اموال و اشیاء قیمتی در خودرو خودراری کنند.
جانشین انتظامی تاکید کرد: از پارک کردن خودروها در محل های خلوت و کم تردد خودداری و از قرار دادن کیف و ساک دستی و مدارک شناسایی داخل خودرو خودداری و از پارکینگ های عمومی جهت پارک خودرو استفاده کنند.
وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس و پلیس را در جریان قرار دهند تا آنان اقدامات لازم را بعمل آورند و در صورت عدم پیگیری با تلفن ۱۹۷ تماس بگیرند.
سرهنگ جعفری در خاتمه با اشاره به اهمیت مشارکت مردم با پلیس در کاهش جرائم از دستگیری ۱۶ سارق و کشف یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت در سطح استان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.