اعلام برنامه های شبانه ی فرهنگسرای آسمان

۲۰ شهریور – ۰۲:۳۰:۲۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

  برنامه  های شبانه ی فرهنگسرای آسمان در ایستگاه یکم  تله کابین توچال توچال اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، علیرضا رضاییان رییس فرهنگسرای آسمان با اعلام اینکه  برنامه های این فرهنگسرا با محوریت تفریحی -ورزشی ، آموزشی و فرهنگی وهنری است یادآور شد: آموزش تیراندازی با کمان ،صخره نوردی ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ وفوتبال دستی از جمله برنامه های ورزشی این فرهنگسرا برای زوج های جوان است.
وی  برگزای مسابقات ورزشی را با استاندارد های لازم را از دیگر برنامه ها عنوان و تصریح کرد: این برنامه ها با همکاری فدراسیون های ورزشی اجرا می شود.
وی به برنامه های آموزشی  اشاره کرد و افزود: خوشنویسی اشعار حافظ و اموزش قلم زنی از دیگر بر نامه های این ایستگاه است.
رضاییان از ایستگاه  نجوم یاد کرد و گفت: در این بخش علاوه بر استفاده زوجین از تلسکوپ ،فیلم ها و اسلاید های مرتبط به نمایش در می اید.
وی  از برپایی سیاه چادر عشایر خبر داد و افزود: آموزش غذاهای سنتی ، محلی وعشایری و آشنایی و معرفی صنایع دستی آنان از دیگر اهداف این سیاه چادر است .
وی  در ادامه به ایستگاه کاریکاتور از چهره ، گریم ونقاشی کودک وعکس یادگاری زوج های جوان با لباس سنتی اشاره کرد و گفت : این تمهیدات ازجمله برنامه های تفریحی این فرهنگسرا است.
رییس  فرهنگسرای آسمان همچنین از اختصاص غرفه ای جهت طراحی لباس با هدف ترویج پوشش مناسب اسلامی خبرداد که در حاشیه این جشنواره برقرار خواهد بود.
به  گفته رضاییان جشن های  بزرگ شبانه  این فرهنگسرا با اغاز دهه کرامت  برای خانواده ها و زوجین شروع می شود که  بعد نماز مغرب تا نیمه شب  با حضور چهره های هنرمند و مردمی ادامه دارد .
برنامه  های شباهنگام این فرهنگسرا هر روز از ساعت ۱۸ آغاز و تا ۲۴  میزبان مخاطبان است همچنین برنامه های روز هنگام  ایام سه شنبه ، چهار شنبه ، پنجشنبه و جمعه  از ساعت ۸ تا ۱۴ بر پاست.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۰۱۴۳۰۲۷۸۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.