افزایش ۵ برابری بودجه عمرانی نواحی صنعتی در سال جاری

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و بین الملل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران؛ ‘فخراله مولایی’ با بیان این که باید زمینه رقابت تولیدات واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی با محصولات خارجی فراهم شود، اظهار داشت: تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات نقدینگی واحدهای صنعتی در دستور کار این سازمان است و بانک ها با رفع مشکل سرمایه در گردش این واحدها می توانند به افزایش راندمان تولید و اشتغال در کشور کمک کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اشتغال پایدار و تولید روزافزون واحدهای تولیدی و صنعتی را از اولویت های مهم بخش صنعت دانست و افزود: برای دستیابی به تولیدات با کیفیت و استفاده حداکثری از ظرفیت های تولید، نیاز به ارتقاء بهره وری در واحدهای تولیدی و صنعتی کشور احساس می شود.

مولایی با اشاره به نقش مؤثر شهرک ها و نواحی صنعتی در پیشرفت اقتصاد کشور اضافه کرد: شهرک ها و نواحی صنعتی باید با حمایت بیشتر در جهت افزایش سطح کمی و کیفی محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی حرکت کنند.

وی با بیان این که، این سازمان در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی گام بر می دارد، خاطر نشان کرد: بر همین اساس بودجه عمرانی شهرک ها و نواحی صنعتی در سال جاری به پنج برابر افزایش می یابد و با تمهیدات صورت گرفته از سوی سازمان، واحدهای صنعتی از حمایت های صندوق ضمانت بهره مند می شوند.

اقتصام**۳۹۱۷**۱۵۹۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۴۰۴۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.