امام جمعه سمنان: حضور خادمان رضوی در شهرهای مختلف اقدامی مناسب است

حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدمحمد شاهچراغیˈ روز پنجشنبه در دیدار خادمان رضوی و نیز مسوولان ستاد بزرگداشت دهه کرامت سمنان افزود: حضور خادمان در شهرهای مختلف که همزمان با دهه کرامت برگزار می شود اقدامی بسیار خوب برای پر کردن عطر رضوی در شهرها و نیز آشنایی جوانان با فرهنگ رضوی است.

وی دهه کرامت را دهه خوبیها دانست و گفت: دهه کرامت که به برکت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) برگزار می شود فرصت گرانبهایی برای توسعه فرهنگ رضوی است.

امام جمعه سمنان با اشاره به وجود بقعه متبرک حضرت یحیی ابن موسی (ع) برادر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در سمنان گفت: برای ارتباط مناسب بین آستان رضوی و آستان یحیی ابن موسی دفتری در سمنان ایجاد شود تا مسایل این دو آستان پیگیری شود.

دبیر برنامه های دهه کرامت سمنان نیز در این نشست به تشریح برنامه خادمان رضوی در سمنان پرداخت و گفت: در بزرگداشت دهه کرامت ۱۸ برنامه در سمنان اجرا می شود.

حجت الاسلام ˈحسنعلی عربیˈ افزود: خادمان در مدت اقامت سه روزه در سمنان در برنامه های متعددی از جمله برافراشتن پرچم متبرک امام رضا (ع) در میدان امام رضا ˈ(ع) سمنان، برپایی جشن در سایه خورشید، افتتاح عکاسخانه حرم رضوی شرکت می کنند.

فرماندار سمنان نیز از برگزاری ۴۰ برنامه در دهه کرامت در سمنان خبر داد و گفت: برای افتتاح دفتر فرهنگ رضوی در سمنان مذاکراتی با تولیت آستان قدس رضوی انجام شده است.ک/۲

۵۹۹/۶۰۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.