امید و توکل به خدا، ما را در تمام جبهه ها پیروز می کند

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، آیت الله ‘محمدعلی تسخیری’ روز شنبه در مراسم نمایشگاه شکست هیمنه که به مناسبت ششمین سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ ۳۳ روزه در روزنامه ایران برگزار شد، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری تصور می کردند امید به آینده اسلام از بین رفته است اما با پیروزی انقلاب اسلامی تمام برنامه ها و نقشه های استکبار جهانی نابود شد.

وی با بیان اینکه همین مسیر در مورد از بین رفتن امیدها برای آزادی فلسطین نیز وجود داشت، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با جمع آوری تمام نیروهای خود در مقابل انقلاب اسلامی و مقاومت مردم فلسطین، شکست خورد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام تاکید کرد در هشت سال دفاع مقدس آمریکا و سایر کشورهای غربی تمام نیروهای اهریمنی خود را بر علیه ایران جمع کردند اما با ایثار و از جان گذشتگی جوانان و رزمندگان اسلام همه اهداف آنها در این جنگ تحمیلی از بین رفت.

آیت الله تسخیری در ادامه اظهار داشت: کسی باور نمی کرد که مجموعه کوچکی به نام حزب الله در منطقه ای محدود که قدرت دفاع مناسبی نیز ندارد، مقابل ابرقدرتی چون آمریکا و اسراییل پیروز شود اما جوانان فلسطین ثابت کردند که با امید و توکل به خدا می توان حمله دشمن را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه امروز جهانیان با سوریه که محور مقاومت مردم فلسطین است دشمن هستند، یادآور شد: ۱۳۰ کشور در سازمان ملل علیه سوریه رای دادند، البته نباید ناامید شویم و قرآن می فرماید که مسلمانان افرادی هستند که تهدیدها را به فرصت تبدیل می کنند.

اجتمام ** ۱۷۸۸ **۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۰۸۸۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.