انیمیشن زامبیزیا به صورت سه بعدی در ایوان شمس اکران می گردد

از اول خردادماه

اکران انیمیشن زامبیزیا از اول خرداد در ایوان شمس همزمان با بروز رسانی سیستم سه بعدی آغاز می گردد.

به گزارش خبرگزاری هنرایران، پس از بروز رسانی و تجهیز سیستم سه بعدی مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس، اکران فیلم های سه بعدی با نمایش انیمیشن زامبیزیا در این مجموعه ادامه پیدا خواهد کرد.

بنابراین گزارش، پس از اکران دو هفته ای اولین فیلم سه بعدی ایران (آقای الف)، از روز چهارشنبه اول خردادماه انیمیشن زامبیزیا به عنوان فیلم سه بعدی تازه جایگزین آن خواهد شد و اکران فیلم آقای الف در همین مجموعه به صورت تک سئانس ادامه می یابد.

با تجهیز مجموعه ایوان شمس به سیستم استاندارد و به روز بین المللی، به این معنی که مخاطبان عینک هایی را که هنگام ورود به سالن تحویل می گیرند، دیگر پس از پایان فیلم نیازی به استرداد آن نیست و عینک ها نزد خودشان باقی خواهد ماند. به همین منظور بهای بلیت تعیین شده ۸ هزار و پانصد تومان و هزینه تهیه عینک که ۳ هزار و پانصد تومان است جداگانه محاسبه و به مبلغ بلیت افزوده می گردد عینک هایی که توسط مخاطبان خریداری می گردد با هر بار مراجعه به سینما قابل استفاده می باشد.

انیمیشن زامبیزیا محصول سال ۲۰۱۲ کشور آفریقای جنوبی است، داستان آن در محلی سرسبز و زیبا به نام «زامبیزیا» رخ می‌دهد، جایی که پرندگان با شادی و دوستی در کنار هم زندگی می‌کنند. روزی از روزها «کای» که شاهینی شجاع و ساده است و همراه پدرش زندگی می‌کند، برای پیدا کردن اصالت خود به این شهر سفر می‌کند و در این میان با دوستان تازهی آشنا می‌شود و ماجراهای جالبی برای او رخ می‌دهد…

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت با شماره تلفن های ۹-۸۸۰۱۵۲۲۷ تماس حاصل و یا به وب پایگاه اینترنتی اینترنتی www.eivaneshams.com مراجعه نمایند.
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.